Followers

Ahad, 19 Disember 2010

Selamat Bertunang.... semoga sampai jodohnya

Semalam menghadiri majlis pertunangan bekas anak murid.

Baru je rasanya, tup-tup dah kerja, dah pun bertunang dan kalau ada jodoh bulan Mac nanti akan langsung majlis nikahnya.

Tahniah diucapkan kepada Fara Azira dan tunangannya Khairi...jejaka kelahiran Cik Siti Wan Kembang.

               Senyuman girang bakal pengantin, insyaallah Mac depan bergelar pengantin.


17 ulasan:

IMANSHAH berkata...[Reply]

salam

lawa budaknya..hehe

kak Erna berkata...[Reply]

salam ibuintan.memang manis budaknya..selamat bertunang.

Sasa Al-Sharif berkata...[Reply]

err.. best la orang tak lama lagi dah nak nikah. aku entah bila. tak berani lagi la. tunggu rezki melimpah ruah agaknya

ibuintan berkata...[Reply]

iman,

lawa tapi dah berpunya



kak erna,

memang manis dan meawan budi bahasanya

ibuintan berkata...[Reply]

sasa,

tunggu rezeki melimpah ruah tak tentu lagi bila..

tapi bila dah kahwin, insyaallah murah rezeki, jangan tunggu lama2

kakpah berkata...[Reply]

kejap nya masa berlalu kan? kalau nak tau kita ni dah tua ke belum, tengok orang di keliling haha..

Pn Kartini berkata...[Reply]

Salam IbuIntan..

Suka tgk si fara ni...manis orangnya..:):)
Tahniah utk fara & khairi..Moga impian menjadi kenyataannya di Bulan Mac ini..;)insyaAllah:)

IMANSHAH berkata...[Reply]

tulah, haish rugi

ibuintan berkata...[Reply]

betullah kak pah... ni bukti cikgunya dah tua, dulu mengajar dia sekarang dia dah nak naik pelamin

ibuintan berkata...[Reply]

salam kembali Tinie..

muda lagi tu baru 21 th, sebab manis cepat dapat pemuja hatinya

ibuintan berkata...[Reply]

Iman... memang rugi kan, kenapa Iman tidak jumpa dia dulu, rakan senegeri Iman yang dapat

Amy Syaquena berkata...[Reply]

As'salam..

manis orangnya selamat bertunang...

kak long berkata...[Reply]

budu lawan mo tompoyak ko?
heheheh..!

sal berkata...[Reply]

assalamualaikum IbuIntan..musim cuti ni banyak yg buat walimatulurus dan bertunang..selamat bertunang kepada pasangan tsb.moga beroleh rahmat dariNya

ibuintan berkata...[Reply]

Mualaikumsalam Amy... mereka dah selamat bertunang, memang manis orangnya

ibuintan berkata...[Reply]

haah la kaklong... budu mo tempoyak..

duo-duo sodap, tapi ibu tak makan budu

ibuintan berkata...[Reply]

mualaikumsalam Sal,

musim cuti sekolah juga musim tunang dan kahwin, dah sampai jodoh teruskan saja kan