Followers

Jumaat, 24 Disember 2010

Mesti ke?

                                                    
                                                    Pilihan mak abah


                                                      Pilihan anak-anak

 Rancangan dua hari satu malam.

Pilihan mak abah hanya setengah budget pilihan anak-anak.

Sekolah hampir memulakan sesi baru.

Perbelanjaan dan permintaan makin meningkat.

............. dalam delima.............








13 ulasan:

kak long berkata...[Reply]

anak2 dah besar x per ibu,mcm kaklong ni anak2 kecik2...lagi banyak guna duit...!

tapi besok kalau semua anak2 dah besar...maun gak merasa bercuti tempat2 cam gini..huhuhu!

Yunus Badawi berkata...[Reply]

PD tu boleh pergi hari aje. Bawalah anak2 ke A Famosa seperti yg mereka hajatkan. Biar mereka puas hati.

Sasa Al-Sharif berkata...[Reply]

wah2. boleh mengeratkan lagi hubungan kekeluargaan

ab@h_Izz berkata...[Reply]

pening gak memikirkannya kan!..kalau budget lebih leh gi dua2..hi.hi.

yg penting,mereka kena faham dan memahami..

p/s: sekarang dok ganu..nak gi PD, dulu dok KLang nak gi ganu...bila dh dekat nak pergi yang jauh....biasalah

IMANSHAH berkata...[Reply]

safari tu cam best gak..huhu..

kak Erna berkata...[Reply]

ibuintan..akak esok pi..tidur sat malam..ahad balik..tapi tak jauh sangat pun dekat je..

maiyah berkata...[Reply]

hehe.. bebudak kat rmh sy tahun ni x gi memana..

kakcik berkata...[Reply]

semoga pilihan itu akan memuaskan hati semua pihak.. :)

kak wan berkata...[Reply]

Cakap ngan anak - anak buat masa ni ikut cakap ibu & abah...cuti tahun depan ikut anak - anak pula...
Beri lah alasan pasal bujet dan masa biasa anak - anak kan faham.

Apa - apapun selamat bercuti ibuintan.

sahromnasrudin berkata...[Reply]

as salam ibu..kite pi mandi kat ayer panas pedas nak.."cakap dgn anak cenggitu"

Fina Roslan berkata...[Reply]

Selamat bercuti ibu:)
Di mana-mana pon lokasi percutian yang dipilih, yang penting kita enjoy!!;)

a.z.r.i.n.a.03.07 berkata...[Reply]

Mesti anak2 suka bila sekali-sekala kita dengar cakap mereka.



Yang penting semua happy !

Zaitun berkata...[Reply]

Sesekali tak salah ikut kemahuan anak sebagai award.Next time ikut pilihan mak n abah pula.