Followers

Isnin, 11 April 2011

Nikmatnya.

Semalam kepenatan.  Seharian di rumah mertua, balik Sabtu malam, rupanya mak mertua ada projek besar. Hari ni belum berkesempatan menulis panjang, nak tayang gambar saja.



Nabil.. salah seorang anak adik ipar, menghayati eskrim dengan penuh nikmatnya.

Makan eskrim beramai-ramai menjadi penutup projek besar mak mertua petang semalam.  Hampir habis  setong eskrim jualan Mat Bangla yang lalu depan rumah dibeli.  Lebar senyum Mat Bangla tu!



Selamat bekerja di pagi Isnin.





47 ulasan:

kakcik berkata...[Reply]

Ada perhimpunan keluarga, ya? :)

kakpah berkata...[Reply]

umang sodap e. Moleleh-leleh....

Abd Razak berkata...[Reply]

Buat saya teringin nak makan ais krim jer..:)

nurkass berkata...[Reply]

tu dia..
sodap eh...
ponuh porasaan..hehe

Rozali berkata...[Reply]

Assalamualaikum Ibuintan

layu2 mata si nabil menikmati aiskrim

Wassalam

ahmad humairi berkata...[Reply]

Assalamualaikum,

Sedapnya sehingga menjilat siku..

sahromnasrudin berkata...[Reply]

assalamualaikum..

saya dah semakin suke dgn gambar2 yg ibu titipkan..ibu tangkap semua ke??? ibu belajar dimana???

azwandengkil berkata...[Reply]

Sejak dgr cerita yg menggelikan pasal penjual aiskrim ni, sejak itu saya melarang anak2 saya membeli aiskrim kon yang 50 sen tu. Kalau nak beli yang berbungkus seperti cornetto dll.

Kakzakie berkata...[Reply]

Masya-Allah makan sampai sampai ke siku. Sesekali dgn keluarga. Intan dapat balik ke semalam? Mesti seronok kalau semuanya ada.....

cikceriacorner berkata...[Reply]

bestnye akak...sy tgk memang betul2 nikmat..heheh

Daddy Ziyyad berkata...[Reply]

hahaha..nikmat betul tu..sampai meleleh kat tangan :P

Amy Syaquena berkata...[Reply]

habis sodap dah tue sampai meleleh2 ha..

♥ manje ♥ berkata...[Reply]

assalamualaikum

tengok gmbr nih pon dah terasa nikmatnya aiskrim tu hehe =)

republik n9 berkata...[Reply]

ha3... hari ni mat bangla tu dah tak jual ais krim, jual karpet plak

Cik Ina minat Do do Cheng berkata...[Reply]

Salam ibu intan,

itu memang sah sedap tu, sampai meleleh kat tangan pun tak perasan.comel, cam iras anak cina.masa ni lah penjual ice cream , 10 kali lalu, dia tengok budak-budak ramai.

kak Erna berkata...[Reply]

ibuintan..sedap nya eskrem..makan maso paneh2 pulak tu

n@m@n berkata...[Reply]

tengah tunggu aiskrim buatan isteri membeku dalam freezer ni..hehe

Insan Marhaen berkata...[Reply]

Im juga suka belanja anak menakan makan terutama bila teng! teng! lalu depan rumah..

azieazah berkata...[Reply]

Alahaiiii.. comey. Cucu sapa la niii..

hehehehe

Citarasa Rinduan berkata...[Reply]

ibuintan...
ayu tak boleh nak komen ttg askirim anak saudaramu itu sebab ayu demam..
tapi ayu nak komen ttg gambar tu...
cantiknya....

secangkir madu merah berkata...[Reply]

salam kenal....

nikmatnya ais krim itu...

ckLah berkata...[Reply]

Nikmat sungguh tu...

Sasa Al-Sharif berkata...[Reply]

projek besar apa tu?

ibuintan berkata...[Reply]

kakcik,

hanya perjumpaan tanpa dirancang sebenarnya... tapi akhirnya jadi terancang

ibuintan berkata...[Reply]

kakpah,

hehehe.. memang sodap tak tokato

ibuintan berkata...[Reply]

ustaz,

boleh cuba, beli saja.. kalau tak berpantang lah..

ibuintan berkata...[Reply]

nurkass,

memang sodap betul tu.. tak mandang kiri kanan dah

ibuintan berkata...[Reply]

mualaikumsalam Atuk,

layu sebab keasyikkan tu

ibuintan berkata...[Reply]

mualaikumsalam Cikgu AH,

taklah sampai menjilat siku kot, sebab emaknya sempat lapkan tangannya tu

ibuintan berkata...[Reply]

mualaikumslam Shah,

ibu dan anak2 ibu sedang belajar.. belajar daripda seorang jiran yg juga seorang jurugambar sambilan

seronok rupanya mengambil gambar bila tahu skillnya yang betul ni

ibuintan berkata...[Reply]

azswan,

cerita apa tu... akak juga ada dengar versi macam2.. akak pun beli eskrim yang dah siap dalam bekas tu

ibuintan berkata...[Reply]

kakzakie,

intan tak balik... kami balik kg pun tak dirancang ,sebab dah dua minggu tak balik

balik saja rupanya MIL ada projek

ibuintan berkata...[Reply]

cikceria,

anak2 dapat eskrim memang macamtu... khayal ngabiskannya

ibuintan berkata...[Reply]

DZ,

memang nikmat yang teramat... hehehhe

ibuintan berkata...[Reply]

Amy,

sodap yang tak terhingga, mandang yo lah yo

ibuintan berkata...[Reply]

mualaikumsalam Manje,

nikmat pada yang gemar.. bebudak apa lagi

ibuintan berkata...[Reply]

republik,

Mat Bangla yg jual kapet tu dah kayo sikit.. dah mampu beli motor.. ni mat bangla yg belum cukup modal, tu yg jual eskrim

ibuintan berkata...[Reply]

Cik Ina,

memang ada iras cina sebab emak abah mertua Cina konvert Muslim, ramai yg iras cina terutama mata

ibuintan berkata...[Reply]

kak erna,

time paneh dan time lotih tu,.. tu yg nak habis setong eskrim bangla tu

ibuintan berkata...[Reply]

naman,

buat sendiri lagi bestkan... rajin isteri buat

ibuintan berkata...[Reply]

IM,

makin sayang anak penakan kan.. sesekali memang seronok bila berkumpul dn makan2 gitu

ibuintan berkata...[Reply]

azie,,

alahaiiiiii cucu uwan dan atok ea lah.. anak omak ngan abah ea lak

ibuintan berkata...[Reply]

Ayu,

demam lagi ke?

belajar ambik gambar tu.. kenalah model ea

ibuintan berkata...[Reply]

CkLah,

nikmat teramat... sedap sekali

ibuintan berkata...[Reply]

Sasa,

projeknya dalam entri hari ni

ibuintan berkata...[Reply]

SC madu,

salam kenal juga.. terima kasih sudi singgah dan follo

a.z.r.i.n.a.03.07 berkata...[Reply]

nampak betul sedapnya eskrim tu...