Followers

Ahad, 17 April 2011

MARILAH MASUK CONTEST KE - 2 ANJURAN KOMENSEN.


Pakngah: "Hello Pak Din, sey dah siap ni, jemput sey  skarang juga, sey nak poe pasar tani "




Makngah: " Hello, Kak Ngah... ni omak la.. Omak polik lah Kak Ngah, Abah ekau ngajak omak poe pasar  tani, dia nak boli cenawan busut kato ea.... tapi abah ekau makai baju Melayu, besamping dan besongkok pulak, laen bona lah perangai ea dokek-dokek nak pencen ni... ghisau yo omak ni.  Jangan-jangan abah ekau nak menapos tak?''






Maaf, Pak Ngah yo..  sey cubo torai yo, mano tau ado joki, kotawo lak Mak Ngah... 




Jom join contest 'dialog lucu' anjuran Pak Ngah KomenSen...









14 ulasan:

ummu berkata...[Reply]

assalamualaikum kak
he he, kelakar.good luck ya kak

Insan Marhaen berkata...[Reply]

IM tak join. bukan malaeh, tak kose jer...

sal berkata...[Reply]

selamat mencuba..

al-lavendari berkata...[Reply]

sekarang ni makin poning pulak nak pilih .. semuanya lucu belako.

terima kasih kerana sudi memeriahkan kontes saya.

monang kalah bolakang kiro !

ahmad humairi berkata...[Reply]

Assalamualaikum,

selamat maju jaya,

kan AL dah pening tu.....ha, buat lagi...hehe

sahromnasrudin berkata...[Reply]

assalamualaikum ibu...


nampaknya tn hj kene tambahkan adiah la gamaknya..dah makin sesak org yg join hehehehehehe..

selamat berjaya utk ibu ya

Amy Syaquena berkata...[Reply]

alahai sweetnya , kretif sungguh ibu..good luck ibu inatan..

Daddy Ziyyad berkata...[Reply]

Good luck akak!!!

Saya pun dah join...:)

secangkir madu merah berkata...[Reply]

hehehehe... memang kelakau..mudah2an berjaya ya

Cik Ina minat Do do Cheng berkata...[Reply]

PAk ngah belum ketawa makcik baca dah ketawa. harap -harap kali ni rezeki menyebelahi ibu intan.bahasa orang nogori ni.kelakau dengar.

cikceriacorner berkata...[Reply]

hehehheh...g.luck akak..heheheh

a.z.r.i.n.a.03.07 berkata...[Reply]

tang menapos tu yang tak tahan gelak tu kak..


haha..


gudlak kak..

Yan berkata...[Reply]

hee... lawak..tp saya tak kreatif lah..

Ku Tak Sempurna berkata...[Reply]

hahahahahaha



saya dah baca semua penyertaan. ini yg paling kelakar.


andalah pemenang yg kami cari!! tahniah



oooppssss... sy bukan juri. hihihi

gud luck