Followers

Ahad, 3 April 2011

Malu tapi mau!


Baaaaaa!



Baaaaaaaaa!


Cak!


Minta diambil gambar tapi itulah peelnya.  Malu-malu kucing. Semalam besdaynya, permintaannya hanya mahu makan-makan sahaja.




Kalau boleh, hari-hari mahu ke sini.


//hari ini ke Mersing lagi.


31 ulasan:

Rozali berkata...[Reply]

Assalamualaikum Ibuintan

SELAMAT HARI JADI
untuk anak bujang ibu tuuu

Wassalam

kak Erna berkata...[Reply]

assalam ibuintan..malu2 anak bujang ibuintan ni ye..
bukan setakat dapat makan2 masa birthday dia..dapat kemersing lagi

luahfikiran berkata...[Reply]

SALAM,
IBUNYA TAK MAKAN KE? SPICY CHICKEN TU SEDAP !

Yan berkata...[Reply]

Apasal jadi cam tu.. Dulu anak saya yg first suka buat cam ne. Now, eeemmm tak abis2 suruh amik kan gambar dia..

tgk anak lagi lah tu ye..

Yunus Badawi berkata...[Reply]

selamat hari jadi ke anak bujang ibuintan yg pemalu tu. Semoga panjang umur, berjaya di dunia dan akhirat dan menjadi anak yg soleh

Yunus Badawi berkata...[Reply]

Kena beli heli ni kalau hampir setiap minggu ke Mersing. Cepat sikit pergi balik hehehe

Yunus Badawi berkata...[Reply]

Mcm kenal aje kedai kepsi tu. Ini yg kat Kuala Pilah tu kan?

kak long berkata...[Reply]

kepsi,mano ponah jomu bdk2 ni..kan kak?

sekamar rindu berkata...[Reply]

salam.....ibu,

selamat hari lahir buat anak hensem ibu tu...

sr mendoakan semoga dia dipanjangkan umur, sihat tubuh badan selalu..

berjaya dlam pelajaran dia...amin..

adol ihsan berkata...[Reply]

Salam :

Hepy birthday utk beliau .. :)

mamawana berkata...[Reply]

Hepi birthday to anak bujang ini.

Kakzakie berkata...[Reply]

Happy birthday Along.

Hari ini pergi jumpa Intan. Makan lagi bersama sebab semalam Intan tak ada kan......

ummu berkata...[Reply]

assalamualaikum Ibu Intan
wah bestnya, dapat 2 hadiah lagi. 2 in 1.he he malu2 kucing gitu.
selamat hari lahir utk anak bujang kak ibu intan ya

LIPISLADY berkata...[Reply]

Sallam Ibuintan,
Singgah sini sambil baca entry,
ni anak keberapa?

kakpah berkata...[Reply]

hepi besdei untuk anak bujang.

sahromnasrudin berkata...[Reply]

assalamualaikum ibu...

selamat hari jadi utk anak bujang ya..selamat bekerja utk ibu pd hari ini

Daddy Ziyyad berkata...[Reply]

Ok lah tu...mintak kepsi...

Budak2 zaman sekarang ni..demand hadiah besday boleh tahan hebat..nak iPad lah...Blackberry lah

ibuintan berkata...[Reply]

mualaikumsalam Atuk,


trima kasih atas ucapannya

ibuintan berkata...[Reply]

kakerna,

dia memang pemalu sikit,.. dapat sifat ibunya

dia tak ikut ke mersing sama

ibuintan berkata...[Reply]

Dato LF,

ibunya pun makan juga, sekeluarga makan bersama

ibuintan berkata...[Reply]

Yan,


malu2 kucing je tu..

semalam hanta balik sebab dia balik petang Khamis lalu

ibuintan berkata...[Reply]

YB 1..


terima kasih banyak... amalu2 kucing sikit je tu

ibuintan berkata...[Reply]

YB,

taklah setiap minggu, dalam dua minggu sekali sebab dia balik setiap dua minggu

hantar saja balik dia dah pandai naik bas

kalau beli heli, sapo nak jadi pilot he... t kono jd orang kayo dulu tu!

ibuintan berkata...[Reply]

YB 3,

iyo lah YB, yg kek Pilah tu la.. memulo nak ke Sban , dio pulak tak nak pergi

ibuintan berkata...[Reply]

SR,


amin... trima kasih atas doa dan harapan itu

moga begitulah harapannya

ibuintan berkata...[Reply]

Adol,

terima kasih nak

ibuintan berkata...[Reply]

kaklong,


iyo la.. kalau buleh nak ko situ yo

tak muak2 ngam ayam tu

IMANSHAH berkata...[Reply]

wah dah besar anak bujang dia..malu lagi..meh masuk sekolah pakcik, ilang malu tu..anyway HB ye

tunz berkata...[Reply]

hepi belated besday......
dah besar ye anak ibuintan

Admin P@P berkata...[Reply]

Assalamualaikum.
Selamat Hari Jadi buat nanda tersayang tu...
Semoga beroleh kejayaan dalam hidup.
Sejuk perut ibu mengandung...

TQ

azieazah berkata...[Reply]

Sejak INTAN dok asrama, Akak ulang alik berjalan sambil makan angin la ya? hehe