Followers

Selasa, 6 Julai 2010

Situasi

  (di ambil dari Tok Google)

Kuli tetap kuli. 
Boss tetap boss. 
Ada waktu dan sebab perlu ... tidak layakkah kuli  menegur boss.

8 ulasan:

kak Erna berkata...[Reply]

ibuintan..memang situasi begini yang perlu kita hadapi..selagi kita diperingkat kita...

ibuintan berkata...[Reply]

kak erna,
ada masa boss pun perlu gak kena tegur kan, x semestinya boss semua betul

kak wan berkata...[Reply]

Aii....kitakan memang boss,Boss rumahtangga.

ibuintan berkata...[Reply]

kak wan,
boss rumahtangga lain, kita boss n kita juga kuli,..tak kisah nak buek camno pon kan

nosembilanbelas berkata...[Reply]

kalau bos nak dengar pandangan tak apa la...dapat bos yang jenis kena dengar je cakap dia...ponek den..saya dah pernah kena

ibuintan berkata...[Reply]

salam ane,
akak skarang dapat jenis yang kite je kena dengar dan angguk,...tak ponek lagi dah naik meyampah lak

Zaitun berkata...[Reply]

Ibuintan,kalau dapat bos yang macam tu setiap kali solat kita doakan supaya hatinya lembut.

ibuintan berkata...[Reply]

kak zai,
insyaallah selalu didoakan