Followers

Isnin, 12 Julai 2010

Riang ria di pagi hari

Bangun pagi
gosok gigi
cuci muka  
dan mandi
solat subuh
minum kopi 
pergi kerja
sukahati

- betul ke mood kita begini di pagi Isnin?

10 ulasan:

kakcikseroja berkata...[Reply]

Salam ibuintan..

mood kakcik taklah happy sangat, masih terasa penat... berjam2 dalam bas dan kereta semalam...

en_me berkata...[Reply]

ammvoiii riang ria makk tewww.. ehehe

Zaitun berkata...[Reply]

Pagi ni kak Zai pun riang ria setelah dapat mendengar suara anak dan menantu yang jauh diperatauan.

ibuintan berkata...[Reply]

rehatlah secukupnya kakcik, insyaallah dah segar datang mood happy semula

ibuintan berkata...[Reply]

yeeeee..skali skala nak beriangria di pagi senin, selalu rasa nak demam ye pepagi senin ni

ibuintan berkata...[Reply]

kakzai, mesti senyum panjang ke telinga tu kan...rindu terubat kat anak menantu

kak Erna berkata...[Reply]

amboi..riang sungguh ibuintan pagi ni..berlagu riang...

nosembilanbelas berkata...[Reply]

mood pagi kena cepat banyak.pasal nak kena pergi ipoh.Dr dok menunggu dah kat hotel..lambat kang, markah kita kang kureng lak jadi nya

ibuintan berkata...[Reply]

hahahaha... kak erna, saja nak berlagu riang, selalunya pagi senin ni serabut saja asyik nak tambah cuti saja..

ibuintan berkata...[Reply]

betul tu... kita yg mesti dulu dari dia, kok tak kang markah kono potong