Followers

Khamis, 15 Julai 2010

Minyak dan basikal.

Minyak naik lagi.  Minyak naik lagi 5 sen, nampak sikit 5 sen tapi kalau dah isi tangki penuh banyak sen-sennya tambah tu.  Waa teruk la, kena isi dua tangki, tambah lagi budget untuk  minyak.

Lepas ni  pergi sekolah naik basikal je lah.. cam dulu-dulu zaman bersekolah.  Boleh ke? Ahhhhhh tak boleh nak bayangkan ibuintan pergi sekolah naik basikal.......

                                               (dari Tok google)
Jangan-jangan camni kot...oh aku tak rela.

22 ulasan:

joegrimjow berkata...[Reply]

hehe
minyak naik ni benda best
=)

ibuintan berkata...[Reply]

terima kasih joe,
mana yang bestnye joe...minyak naik ke atau naik minyak yang best?

kak long berkata...[Reply]

tak po la...
jgn orang naik minyak sok sudah..ha3

MissNafa berkata...[Reply]

kalau naik basikal pO ok what.
free2 je boleh exercise :)

zurazari berkata...[Reply]

hehehe... ibu adam dtg melawat(zura)...
tak dapat nak bayang kan...
bahaya!=)

kakcikseroja berkata...[Reply]

Jom kita kayuh basikal ramai-ramai. :)

Zaitun berkata...[Reply]

Apa benda yang tak naik ya....

ibuintan berkata...[Reply]

kak long kalau naik minyak haru biru jadinye

ibuintan berkata...[Reply]

Missnafa,
memang naik basikal baik untuk kesihatan, tapi dah tak baik pulak untuk penglihatan orang laen..

ibuintan berkata...[Reply]

Jom kakcik, lagi ramai lagi bagus

ibuintan berkata...[Reply]

Zura tu lah pasal, empat kali kayuh somput lah..

ibuintan berkata...[Reply]

Kak zai. .. ontah la sumo naik, hujan yo yang turun stakat ni ..hehehe

kak Erna berkata...[Reply]

ibuintan..akak pi opis..50km.pi balik..kalau nak basikal..mau putus nafas akak..
tapi..seronok juga kan..dapat naik basikal..eksesais tu..mesti akak cepat kurus..

ibuintan berkata...[Reply]

kak erna, kalau camtu memang sah putus semua, kak erna naik basikal round taman je lah eksesais kat taman yo...

S..U..D..@..I..S berkata...[Reply]

waa best juga ingat zaman sekolah2..

kak wan berkata...[Reply]

Kakwan takleh kayuh basikal lagi dah ..sebab basikal dah kena curi.

ibuintan berkata...[Reply]

sud@is,
zaman sekolah penuh kenangan, penuh keriangan zaman kanak-kanak

ibuintan berkata...[Reply]

hahaha kak wan..basikal dah kono curi lak ko?
pencuri tu ingat kak wan tak nak guno lae..

al-lavendari berkata...[Reply]

kalau tak nak bayar mahal, isi separuh je !

ibuintan berkata...[Reply]

tuan Al,
kalau isi separuh je, selalu lak ngulang si kerang tu, kerang tu memang lah sengih je nampak kita datang...

sayangsayangibu berkata...[Reply]

kak, sya pun cadang nak boli basikal sebijik, boleh g kerja kayuh basikal.. ;p

ibuintan berkata...[Reply]

sya, tompek kojo dokek takpo kalau jauh, mau putus urat kaki ngayuh basikal tu....hahhaa