Followers

Rabu, 16 Jun 2010

Jangan pisang berbuah dua kali

Marah sesangat.

patut ke halau je.........

halau je keluar dari rumah ku

datang tak di undang

memang tak jemput pun

datang sendiri 

tapi .......

apa hal!!

datang buat  ku sakit hati

aku memang benci

kenapa datang  ke rumah ku

hanya untuk menghasut dan mengumpat

betul ke cara tu?

 setelah ditegur diberi nasihat

kenapa masih begitu macam selalu

 bilakah kau mau bertaubat

sukakah kau makan daging saudara mu?


aku takut kesabaranku hilang lagi


jangan pisang berbuah dua kali...



p/s: kenapa harus ada talam dua muka?
                                                         

6 ulasan:

kakcikseroja berkata...[Reply]

Ni betul-betul marah niii.... sabar.. sabar.. istighfar banyak2... :)

ibuintan berkata...[Reply]

memang marah la kakcik,
serba salah jadinya, bukannya muda lagi tapi masih tak berubah-ubah..
yang diumpat keji tu pun anak2nya juga...

maiyah berkata...[Reply]

org mcmni mmg buat kita tensen.. ckp mcmna pun ttp begitu gak.. jgn di lyn je atau sound derek jek..

ibuintan berkata...[Reply]

tu la pasal..
dah galak kali sound derek dah, tak makan gak

sayangsayangibu berkata...[Reply]

ops..makhluk ni memang ada dimana mana...

ibuintan berkata...[Reply]

memang la, kita pun leh sakit jiwa skali, secara tak langsung nyusahkan kita juga