Followers

Rabu, 22 Jun 2011

Warna-warni.


Moga hari ini ceria dan indah.











36 ulasan:

kakcik berkata...[Reply]

Tanpa kata, tidak semestinya kita tak boleh bercerita. :)

ibundo berkata...[Reply]

insyaallah...

kaklong berkata...[Reply]

kale ful....heheheh!!!

nuwairani ismail berkata...[Reply]

rasa mcm nk mandi laut pulak...hihih

Acik Erna berkata...[Reply]

memang cantik warna2 nya..

nurkass berkata...[Reply]

yesss..
ceria2kan diri..
semangat gi keje..:)

Naimatul Hafizah Nor Rodin berkata...[Reply]

memang sgt ceria ibu!

kakngah berkata...[Reply]

splash!!!!!

ahmad humairi berkata...[Reply]

Assalamualaikum,

,=====,
//__l_l_,\____\,__
l_---\_l__l---[]lllllll[]
_(o)_)__(o)_)--o-)_)___
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
moga ceria selalu...jom jalan-jalan.

Zaitun berkata...[Reply]

Badan kak Zai tak muat pelampung tu.

a.z.r.i.n.a.03.07 berkata...[Reply]

hidup mesti penuh dengan warna-warni.
ceria jugak !




* si Along dah bising lama tak ke pantai. dekat 2 tahun jugak tak pijak pantai. hehe..

Amy Syaquena berkata...[Reply]

colorful , warna2 ceria seceria hari yang mendatang..

Kakzakie berkata...[Reply]

Mesti kedai ini berhampiran destinasi tempat mandi-manda...

Citarasa Rinduan berkata...[Reply]

ayu teka..
nie kat kawasan sekitar segamat eik!!

hehehe.. laluan n9-segamat.. kan??

happy wenesday

maiyah berkata...[Reply]

assalam..

mari mnceria dan mngindahkan hari kita ;)

zul permatang badak berkata...[Reply]

wah cikgu ahmad humairi, pandai lukih keter, ajak jalan2 pula.... boleh...
ceria
ceria
hidup penuh warna warni....
moga ibu intan
disaluti kecerian sepanjang hari....

Cik Ina Do do Cheng berkata...[Reply]

Hidup dan manusia memang berwarna warni, kalau satu kaler je sepilah dunia ni.

ibuintan berkata...[Reply]

kakcik ..betul tu

sesekali elok juga kurangkan berkata2 kan

ibuintan berkata...[Reply]

kakpah... semestinya ceria hari ni

ibuintan berkata...[Reply]

kaklong... berkaler2, saja menerangkan mata yg makin kelam

ibuintan berkata...[Reply]

Rani,

jom mandi laut, berenang jugak skali

ibuintan berkata...[Reply]

kakerna... berwarna warni dan terang pulak, memang memikat anak2

ibuintan berkata...[Reply]

kass... bila ceria mood pun hepi untuk bekerja ..kan

ibuintan berkata...[Reply]

Fizah... memang ibu pun terpikat dengan kalernya yg terang dan pelbagai bentuk

ibuintan berkata...[Reply]

kakngah.... kebomm, jom berendam

ibuintan berkata...[Reply]

mualaikumsalam Cikgu Humairi... jom ke mana kita... kete myvi baru ke?

ibuintan berkata...[Reply]

kakzai,

yang warna hitam muat kot... pelampong tayar treler... hahahaha samalah kita tu

ibuintan berkata...[Reply]

Reen,

bawak la sesekali bukannya jauh pun... morib ke PD ke!

ibuintan berkata...[Reply]

Amy,

harapnya begitulah mood kita selalu

ibuintan berkata...[Reply]

kakzakie... ha'ah kat tepi laut, macam2 pesen dan bentuk, memang kesukaan budak2 tu

ibuintan berkata...[Reply]

Ayu..

bukanlah Ayu.. tekaan Ayu salah kali ni

tu di Bagan Pinang, PD di depan nya laut yg terbentang luas

ibuintan berkata...[Reply]

mualaikumsalam Maiyah... tu yg sebaiknya, cuba lupakan masalah dan ceriakan diri

ibuintan berkata...[Reply]

Zul... tu la cikgu Mairi baru beli keter myvi kot, moga en zul juga ceria sepanjang hari dan seterusnya setiap hari

ibuintan berkata...[Reply]

cik Ina,

sepi dan hambar kan, tambah2 kalau semuanya kaler itam... huiii tak terbayangkan

insan marhaen berkata...[Reply]

Alangkah bahagianya jika warna warni hidup ini seperti warna warni pemandangan itu.

Pastinya sedang bercanda di tepi pantai...

sal berkata...[Reply]

eh..meriahnya..pelbagai warna..memang ceria..harap hati kita pun begitu ye...selamanya...ameen