Followers

Isnin, 1 November 2010

Ini lurus bendul ke atau takde perasaan!.

Patut ke?

Guru A  :.' Anak murid saya ada lagilah yang baca merangkak-rangkak. 
                  Macam mana nak buat ni?

Guru B   ; 'Suruhlah dia duduk elok-elok, kenapa kau suruh dia merangkak
                 pulak'.

Nak buat camno ni!

19 ulasan:

imanshah berkata...[Reply]

dah cikgu pun bebal..ayat macam tu pun tak paham..macam manalah murid nak reti

haha

Insan Marhaen berkata...[Reply]

loyar buruk!

kak long berkata...[Reply]

golak dulu...
kah kah kahhhh...!

kak long berkata...[Reply]

dio selalu poie ulu bondol tak bu?

kak long berkata...[Reply]

ni nak panggil cikgu ko apo?

sahromnasrudin berkata...[Reply]

inilah yang dinamakan cikgu borek anak murid rintik...huhuhuhu...
p/s: lg 1 anak murid tanye " cikgu, sy tak lulus ujian pertengahan tak pe kan"..cikgu jawab " mana boleh"..anak murid jawab.." ala, cikgu pun amek PTK 3-4 kali..nak tegur kami hahahah"..camno tue ...

Zaitun berkata...[Reply]

Mungkin masa dia menjawab tu fikirannya entah kemana itu sebab dia tak menghayati soalan.

piewahid berkata...[Reply]

hahaha...
saya rasa cikgu B tu pun tengah tension, tu pasal la keluar ayat lawak cenggitu. sabarlah cikgu2...

kak Erna berkata...[Reply]

ibuintan..ha ha..golak dulu..
cuba ibuintan bayangkan..membaca sambil merangkak..he he..camana lah hai..
betul gak tu..suruh lah duduk elok2..he he..

ibuintan berkata...[Reply]

iman,
tu yang payah tu, betul2 bebal ke atau buat2 bebal,,, memang tak dapek nak nolong e tu

ibuintan berkata...[Reply]

IM,
hahaha memang sah loyar buruk, sekepuk loyar buruknya

ibuintan berkata...[Reply]

kak long,
golak lah pueh-pueh dulu

ibuintan berkata...[Reply]

kak long lae,
ontah la tak pun kepalo ea selalu terhantuk kek bondul pintu

ibuintan berkata...[Reply]

kak long yo lae,
nak taknak kono yo panggil cikgu sobab dio memang cikgu..

ibuintan berkata...[Reply]

shah,
malu lah plak, tu memang sah dah tu, anak borek cikgu rintik... tapi ibu 1st dah lulus dah

ibuintan berkata...[Reply]

ka zai,
tak tau lah nak cakap apa, tak pun memang tak paham soalan.. sah haru dibuatnya

ibuintan berkata...[Reply]

sdr pie,
mungkin juga dia nak release tensen, tak pun dia nak cikgu A tu tensen sama cam dia

ibuintan berkata...[Reply]

kak erna,
dah bayangkan dah... memang tak patut buruk bona ghupo ea

piewahid berkata...[Reply]

salam cikgu,
berhubung pertanyaan cikgu tentang kesihatan saya mlalui blog,

insya=Allah selepas raya haji ni saya terpaksa ke GH ampang pula utk rawatan lanjut.

ujian bone marrow baru2 ni tak dpt mengesan punca penyakit sbb katanya tak cukup sample. bygkan selepas 3 kali tebuk tulang tu masih tak cukup.

sekarang saya lebih sakit akibat tempat tebuk lubang tu berbanding sakit lain.

Allah maha mengetahui atas segala2nya. doa2kan saya. t kasih