Followers

Selasa, 9 November 2010

001 Tau Tak?


Fakta internet :  mengunyah 'chewing gum' semasa menghiris bawang boleh mengelakkan mata menjadi pedih.

Percaya tak?   Jom kita cuba.

16 ulasan:

sahromnasrudin berkata...[Reply]

salam ibu..sy tak pernah cube mende nie tp ada gak logiknya huhuhuhhu

kak long berkata...[Reply]

nti kaklong try yo...

ibuintan berkata...[Reply]

salam shah,

logik camna tu, kok yang tak bergigi tu camna nak kunyah.. hehehe

ibuintan berkata...[Reply]

kak long masak hari ni lah cubo... oh, nak boli singgam lak dulu kan...

Amy Syaquena berkata...[Reply]

salam..

wah betul ke,kalau gitu setiap kali potong bawang kena kunyah cuwingam la ye...

Mimie.Candy Cane berkata...[Reply]

nak kena stanby chewing gum kt dapur la lepas ni.hehehehe

S..U..D..@..I..S berkata...[Reply]

oh ilmu baru nih..ble try

kak Erna berkata...[Reply]

salam ibuintan..terima kasih bagi petua..macam2 petua kan..tapi yang kunyah gula2 getah ni la baru akak tau..

ibuintan berkata...[Reply]

haah amy.. cubalah dulu, mana tau menjadi pulak

ibuintan berkata...[Reply]

mimie.
nak raya ni kena beli banyak sikit .. banyak nak kupas bawang tu, nak buat rendang

ibuintan berkata...[Reply]

sud@ia,

boleh cuba n try, swinggum pun sodap

ibuintan berkata...[Reply]

kak erna,

ni petuo orang putih kot, sobab tu guno swinggum..

a kl citizen berkata...[Reply]

baru tahu...
kena simpan stok chewing gum banyak2lah di rumah

ibuintan berkata...[Reply]

cikgu betul tu... lepas ni berebut pulak dengan anak2

fzi berkata...[Reply]

ibuintan...
Ohh iya ke? kok gitu.. pepe pun tak rugi cuba kan... nak cuba lah nanti..
*tapi kena kuar beli chewing gum nya dulu ibuintan..hihi..*

Zaitun berkata...[Reply]

Sweetnya rumah baru.
Nanti kak Zai nak cuba.