Followers

Rabu, 30 Mac 2011

Mencari cahaya.


Bila malam, gelap dan bulan bersatu, masih ada keindahan untuk dinikmati.


//Mengharapkan mendung berarak pergi, agar datang sinar membawa ceria.








30 ulasan:

Cik Ina minat Do do Cheng berkata...[Reply]

Assalamualaikum .....

cantiknya gambar tu ibu, lukisan ke yang sebenar.makcik masih lagi mencari cahaya.Boleh ibu tunjuk jalanya.

kak long berkata...[Reply]

sah,guno DSLR ni...hahahaha!!!

Rozali berkata...[Reply]

Assalamualaikum Ibuintan

mendung dan ceria akan silih berganti
kita kena bijak menyesuaikan keadaan dengan redo

Wassalam

nurkass berkata...[Reply]

salam ibuintan..
sayu hati tgk gambar tu..
emm..tak taulah nape..
berharap jugak muncul sinar mentari..

ahmad humairi berkata...[Reply]

Assalamualaikum,

Moga cahaya yang ditemui kan menerangi kegelapan dan tidak membakar diri untuk menerangi yang lain. Kongsikanlah cahaya yang ditemui itu.

Abd Razak berkata...[Reply]

Assalamualaikum...

Mendung dan sinar itu terkait dengan kehidupan kita.

sahromnasrudin berkata...[Reply]

assalamualaikum ibu..

mana dpt pic nie..sgt cantik la

a.z.r.i.n.a.03.07 berkata...[Reply]

saya ni masih tercari-cari dan belajar lagi kak...

Daddy Ziyyad berkata...[Reply]

kalau susah sgt kita nak mencari cahaya, banyak lagi cahaya bantuan yg ada dan sudi membantu...kan

ibuintan berkata...[Reply]

cik ina,

tu gambar sebenar


ambil dua malam lepas

sama kita mencari cahaya, pun masih mencari jalannya

ibuintan berkata...[Reply]

kaklong..


hahahaha..... sah dah tu


ni yg gian mencubo ni

ibuintan berkata...[Reply]

mualaikumsalam Atuk,

memang silih berganti tapi mendung yang sedang dihadapi terlalu sukar untuk dielakkan


terpaksa juga menyesuaikannya wlau dengan berat hati

ibuintan berkata...[Reply]

Nurkass,


kita memang mengharapkan sinar, agar sinar itu menceriakan dan membahagiakan kita ...


saya dah lama sayu dalam mendung yng 'itu'

ibuintan berkata...[Reply]

mualaikumslam Cikgu AH,

masih belum muncul sinar yg dicari, akan dimaklumkan bila munculnya nanti


doakan sama agar tiba masanya

ibuintan berkata...[Reply]

mualaikumsalam Ustaz,

memang saling berkait dan saling beredar, namun ada kala mendung 'itu' amat pedih untuk dihadapi

ibuintan berkata...[Reply]

mualaikumsalam Shah,

ibu snap pic tu dihalaman rumah ibu dua malam yg sudah


waktu tu bulan disebalik awan hitam.. sebelum hujan turun

ibuintan berkata...[Reply]

Reen,

samalah kita.. jangan kita berhenti belajar selagi belum jumpa yg kita cari

ibuintan berkata...[Reply]

DZ,

bantuan belum ada yg benar2 dapat membantu


hanya mengharap bantuan daripadaNya sebagai jalan terakhir

Yunus Badawi berkata...[Reply]

Cantik gambar ini. Ambil kat depan rumah ibuintan ke?

sal berkata...[Reply]

moga impian akan jadi kenyataan yg menggembirakan.Ameen

ieda berkata...[Reply]

cantik gambar tu...macam 3D.

kak Erna berkata...[Reply]

ibuintan..cantiknya gambar..
insyaallah sinar yang dinanti akan tiba.

Amy Syaquena berkata...[Reply]

salam ibu..

cantik gambar tue , pandai siapa yang mengambilnya..

ibuintan berkata...[Reply]

YB,

iya ambil dihalaman rumah dalam pukul sepuluh malam

ibuintan berkata...[Reply]

Sal,

kalau ianya terjadi ramai yang akan gembira... amat ramai

ibuintan berkata...[Reply]

ieda,


baru dan sedang belajar

sedang mencuba mengambil gambar apa saja

ibuintan berkata...[Reply]

kak erna,

terima kasih, harapnya begitulah sinar itu muncul juga suatu hari nanti

ibuintan berkata...[Reply]

Amy,

gambar itu diambil oleh Along, atas desakan ibunya


dihalaman rumah saja

kakpah berkata...[Reply]

umang ai cantik e gamba. siap bomadah madah lagi tuuu...

Citarasa Rinduan berkata...[Reply]

makin terserlah bakat ibuintan dalam dunia photografy...gambir tu trbaik.....cun abis