Followers

Rabu, 23 Mac 2011

Dua Tanjung yang berbeza.


ada hubungan ke

dengan

                                                       
                                        Siti Tanjung Perak.


Tak lah, takde bau-bau bacang pun...




Terletak di Tanjung Gemok dalam daerah Rompin, Pahang dan bersempadan dengan daerah Mersing, Johor, setiap kali lalu di sini pasti memasang angan-angan agar suatu hari nanti dapat ke Pulau Tioman menaiki feri yang berpangkalan di sini.


//Bilakah agaknya?


30 ulasan:

adol ihsan berkata...[Reply]

Assalamualaikum..

InsyaAllah, mungkin 1 hari nanti ..

:)

Pn Kartini berkata...[Reply]

Assalamaualaikum:)

Moga angan2 menjadi kenyataan sis:):)
InsyaAllah kan sampai nanti tuu:):)

Abd Razak berkata...[Reply]

Assalamualaikum...

Saya pun berhasrat hendak ke sana. Mudah-mudahan diberi izin~Nya, insya Allah

kakpah berkata...[Reply]

kakpah takut naik feri..
cantik pics tu.

white rose berkata...[Reply]

waaahhh...ibu dah pandai letak gambar besar2...

sudah bersangkut kamera berat ke leher ke ibu?

kekekeke...


bunga tanjung sy suke

Kakzakie berkata...[Reply]

Dah dekat dan selalu hantar Intan balik asrama, tak lama akan sampailah....

ahmad humairi berkata...[Reply]

Assalamualaikum,

Kita semuanya dah sampai pun...walau hanya dalam mimpi....memang real mimpi tu1

kak long berkata...[Reply]

wah..!
akak pun dah guno DSLR ko?
cayok cayok cayok...!
hehehehe!!

NzA berkata...[Reply]

insyallah, ada rezeki ke sana nnti.....

Amy Syaquena berkata...[Reply]

insyaallah ibu pasti satu hari nanti ibu akan ke sana..amy pun x sampai lagi ke sana..

ibuintan berkata...[Reply]

adol ihsan,

mudah-mudahan sampai suatu hari nanti..

rakan yg dah pernah sampai kata Pulau Tioman sangat cantik

ibuintan berkata...[Reply]

Tinie,

tu lah angan2 je dulu, harapnya dapat sampai nanti

ibuintan berkata...[Reply]

Mualaikumsalam Ustaz,

mudah2an kita dapat sama2 sampai dan dapat menghayati keindahan pulau tersebut

insyaallah

ibuintan berkata...[Reply]

kakpah,

akak naik kapaterbang je la..

anak yang snap pic tu

ibuintan berkata...[Reply]

WR,


hehehehe ...sangkut kat leher anak2, keinginan mereka

ibu dan abah mereka posing je..

ibuintan berkata...[Reply]

kakzakie,

mudah2an... angan2 terdekatnya nak pergi bulan jun nanti

ibuintan berkata...[Reply]

mualaikumsalam Cikgu A. Humairi,

wah.. cepatnya sampai


takpe beransur2 dulu... memula dalam mimpi sok2 harapnya jadi realiti

ibuintan berkata...[Reply]

kaklong,


caiyok2.... itu angan2 yang dah jadi realiti


sebab Intan terpilih untuk pertandingan fotografi maka cepat angan2 jadi realiti

ibuintan berkata...[Reply]

Nza,


amin... moga murah rezeki


harapnya begitulah

ibuintan berkata...[Reply]

Amy,

jom... kita angan2 je dulu, moga tercapai juga suatu hari nanti

kak Erna berkata...[Reply]

ibuintan..insyaallah satu hari nanti..
masa nak ambik intan..terus bercuti ke pulau dulu..baru balik..

sahromnasrudin berkata...[Reply]

assalamualaikum ibu..

wah!! pic kali ini lebih besar..puas saya menontonnya...

Cik Ina minat Do do Cheng berkata...[Reply]

Ibu kenapa kita punya angan yang sama? Angan tu makcik dah pasang dari tahun 2005, sampai sekarang belum dapat kecapi.Ibu kalau pergi, jangan lupa update kat blog ye.

ibuintan berkata...[Reply]

kak erna,

dah ada perancangan macam tu... harapnya tercapai dalam masa setahun dua ni

ibuintan berkata...[Reply]

mualaikumsalam Shah,

saja letak besar sebab angan2 pun besar... hehehhe

ibuintan berkata...[Reply]

Cik Ina,

insyaallah... moga angan kita tercapai juga akhirnya

Citarasa Rinduan berkata...[Reply]

ibuinta..............
jom.ke sana..ayu naik dari mersing jer kot.......
kita ke sanglang eik..syokk oooo

S..U..D..@..I..S berkata...[Reply]

cantik tanjung ni..
tengok sini saja lah

ibuintan berkata...[Reply]

Ayu,

jom.. bila nak pergi..hehehe

mana lagi dekat naik di mersing atau tg gemuk?

ibuintan berkata...[Reply]

sud@is,

tengok sendiri lagi cantik, tu ambil pic sambil lalu atas jambatan je