Followers

Ahad, 27 Mac 2011

Lahir dalam bulan Sya'aban.



Buka FB, ditag oleh seorang rakan.  Bulan kelahiran mengikut bulan Islam.  Lahir bulan Sya'aban rupanya, baca boleh, saja suka-suka.... kalau betul .. mana yang baik tu.... alhamdulillah.


                                        tq.. my dear

//selamat bercuti hujung minggu, semoga ceria...

.......... menu hari ini .. sambal udang n petai serta sup tulang lembu.... jom masak





23 ulasan:

Rozali berkata...[Reply]

Assalamualaikum Ibuintan

masak lebih yer...
pasti tambah ayahintan tuuuu
he he

Wassalam

diana berkata...[Reply]

sup tulang tu kena stanby bihun sebungkus.satgi petang boleh makan bihun sup sambil layan nona..
heheheh

ahmad humairi berkata...[Reply]

Assalamualaikum,

Saya tak nak masak, saya nak makan jer...

...wife tgh masak ayam goreng berlada, sambal belacan tak tinggal.

Admin P@P berkata...[Reply]

Assalamualaikum.
Menjadi kewajipan setiap muslim untuk berdoa memohon kepada Allah agar diberkati hidupnya dan dihiasi keimanan dan ketaqwaan kepada Allah.

Semoga mendapat barakahNya.

TQ

IMANSHAH berkata...[Reply]

Salam

Setiap bulan ada keistimewaan dan peritiwa pentingnya

Insan Marhaen berkata...[Reply]

sup tulang ok... bagus untuk orang yang ada masalah tendon..

nyanyisunyi berkata...[Reply]

Ida ada juga di tag oleh kwn2 pasal bulan kelahiran dlm kalender Islam ni..tp tk sempat lg nak tenguk..

wah..nak semangkuk boleh?

a.z.r.i.n.a.03.07 berkata...[Reply]

Salam Kak,

boleh cari ni..




*sedapnya sambal udang tu......
saya masak pindang aje hari ni kak. adiq demam; merengek aje.

kak Erna berkata...[Reply]

ibuintan..sambal udang ye..sama la kita..cuma akak tak letak petai je.

ibuintan berkata...[Reply]

mualaikumsalam Atuk,

hehehe... memang feberet abahintan tu

anak2 pun suka

ibuintan berkata...[Reply]

diana..

bihun memang standby... takut supnya saja yang habis pula

ibuintan berkata...[Reply]

Cikgu Ahmad,

laa silap ajak la

sini sambal belacan takde tempat. tiada peminat

ibuintan berkata...[Reply]

cikgu admin,


betul tu, berdoa meminta kesempurnaan kan

ibuintan berkata...[Reply]

Iman,


banyak keistimewaan bulan sya'aban, ibu tumpang lahir di bulan ni saja

ibuintan berkata...[Reply]

IM,

sup tulang kegemaran suami dan anak2, saya kurang gemar

ibuintan berkata...[Reply]

Ns,

boleh saje... nak sambal ke sup?

ibuintan berkata...[Reply]

reen,


bila pula demamnya, moga cepat sembuhnya


pindang ikan campur tempoyak pun sedap

ibuintan berkata...[Reply]

kak erna,

sama menu lah kita

letak petai sikit saje, anak2 tak berapa suka.. berbau kata mereka

Sham berkata...[Reply]

selamat berhujung minggu buat ibuintan...saya di rumah org tua minggu ini...

Yan berkata...[Reply]

Sedapnya sup tulang tu.. letak sikit sambal kicap pedas... peghhhh...

ibuintan berkata...[Reply]

Sham,

selamat berhujung minggu juga

moga ceria bersama keluarga di kampong

ibuintan berkata...[Reply]

Yan,

sambal kicap pedas tu memang wajib ada... perah air limau kasturi.

mabeles ...

kak long berkata...[Reply]

kaklong pun dah lamo tak masak sup tulang laaa..rindulak gaso ea...!