Followers

Isnin, 1 Ogos 2011

Selamat berpuasa.

 السلام عليكمSelamat bersua kembali, terlalu lama rasanya tidak bertanya khabar rakan semua.  Di harap semua sahabat sihat dan gembira bersama keluarga.  Saya dan keluarga, alhamdulillah semua diberiNya kesihatan yang baik.  Streamyx di rumah ini  yang sakit juga telah disembuhkan beberapa hari yang lepas, namun saya teruskan tidak berblog selama beberapa hari lagi kerana menguruskan beberapa hal lain yang perlu segera diselesaikan.

Hari ini satu Ramadhan, selamat berpuasa diucapkan kepada semua rakan blogger sekalian.  Semoga kita semua dapat menunaikan puasa kali ini dengan sebaiknya.  Semoga ibadah kita akan mendapat lebih  keberkatan dari Allah swt.

SELAMAT BERPUASA.








31 ulasan:

Daddy Ziyyad berkata...[Reply]

selamat berpuasa ibuIntan sekeluarga..

Citarasa Rinduan berkata...[Reply]

salam ramadhan utk ibuintan sklrg..
rindunya dgn ibuintan..
pagi tadi lepas membasuh..
teringat sangat2 pada ibu...
ingatkan nak ke entry streamyx tu..
mujur ada entry terbaru

ibu, intan balik?
sure intan seronok berpuasa bersama2

PS: ayu mohon kemaafan andai spjg persahabatn y terjalin ayu ada terkasar bahasa penulisan ya

kakngah berkata...[Reply]

salam ramadhan al mubarak dari kakngah dan keluarga

IMANSHAH berkata...[Reply]

Salam Ibu

Selamat berpuasa, bagaimana hari pertama hari ini??

NzA berkata...[Reply]

Selamat berpuasa utk akak sekeluarga...

Alhamdulillah tenet dh pulih...

kakcik berkata...[Reply]

Assalamu'alaikum dan selamat berpuasa, ibuintan. :)

Acik Erna berkata...[Reply]

assalam ibuintan,selamat berpuasa.

sahromnasrudin berkata...[Reply]

selamat berpuasa utk ibu sekeluarga...mantai kat kuala pilah msti meriah kan...

hanez berkata...[Reply]

salam..selamat berpuasa.

Amy Syaquena berkata...[Reply]

Selamat menunaikan ibadah puasa ibu intan...

aku HIV positif berkata...[Reply]

semoga ramadhan kali ini membawa keberkatan yang berkekalan kepada kita semua. semoga segala doa dan amalan kita diterima, insya-Allah...

Kakzakie berkata...[Reply]

Selamat berpuasa buat ibuintan juga. Intan masih cuti lagi kan. Sebab di Johor kami awal ramadhan public holiday...Kebanyakan sekolah asrama mula sekolah pada hari rabu.

♥Leily|Ummi Alya Husna♥ berkata...[Reply]

selamat berpuasa & salam ramadhan.. =)

azlina 3 berkata...[Reply]

salam kak nah...
selamat berpuasa mohon maaf jika ada salah dan silap semuga kita beroleh keberkatan di bln yg mulia ini..

ibuintan berkata...[Reply]

doc Dzz,

selamat berpuasa juga

ibuintan berkata...[Reply]

Ayu .. terima kasih banyk2 atas ingatan Ayu

rindu juga dengan Ayu

Intan ada balik, bercuti sehingga esok, memang seronok sangat dia ada bersama sewaktu berbuka puasa di hari pertama ini

ibuintan berkata...[Reply]

kakngah... slam rindu juga dan selamat berpuasa

ibuintan berkata...[Reply]

Iman,

selamat berpuasa untuk Iman juga

hari pertama berjalan lancar, ibu cuti hari ni sempena awal Ramadhan

ibuintan berkata...[Reply]

Nza... selamat berpuasa juga dari akak

ha'ah dah beberapa hari pulihnya, keluar duit maka pulihlah ianya

lari budget raya

ibuintan berkata...[Reply]

mualaikumsalam Kakcik...

selamat berpuasa juga buat kakcik sekeluarga

ibuintan berkata...[Reply]

kakErna... selamat berpuasa juga drpd

saya, moga kakErna sihat menjalani ibdah puasa

ibuintan berkata...[Reply]

selamat berpuasa juga buat Shah..

mantai mula petang Jumaat lagi kat pekan Tanjung ipoh sampailah petang Sabtu


meriahtu taklah, harganya tetap mahal macam kat pasar juga

ibuintan berkata...[Reply]

hanez... salam kembali, selamat berpuasa juga buat Hanez dan keluarga

ibuintan berkata...[Reply]

Amy,

selamat berbuka puasa juga buat Amy dan suami tercinta

moga sihat sepanjang mengerjakan ibadah puasa ini

ibuintan berkata...[Reply]

AHP,

amin.. terima kasih memang itulah yang sentiasa diharapkan


moga AHP sihat bersama keluarga, dapat menunaikan ibadah dibulan puasa ini dengan sebaiknya

ibuintan berkata...[Reply]

kakzakie,

selamat berpuasa juga buat kakzakie dan keluarga

memang Intan cuti lagi sehingga esok, esok kami akan ke Mersing lagi, menghantarnya balik

ibuintan berkata...[Reply]

Lelly,

selamt berpuasa juga buat Lelly dan keluarga

moga sihat di sana

ibuintan berkata...[Reply]

mualaikumsalam Ina,

selamat berpuasa buat Ina dan keluarga juga


akak juga mohon maaf jika ada salah silap selama kita berhubungan di alam maya ini

MulutPayau berkata...[Reply]

Selamat Menjalani Ibadah puasa utk Ibuintan sekeluarga......

adol ihsan berkata...[Reply]

SAlam..

Selamat berpuasa ibu sekeluarga.. Moga ramadhan kali ni lebih bermakna.. :)

ahmad humairi berkata...[Reply]

Salam Ramadan Al Mubarak,
Selamat menjalani ibadah puasa,
dan selamat menyambut hari lebaran,
Maaf Zahir dan Batin.