Followers

Jumaat, 19 Ogos 2011

Senyum pagi Jumaat.


Ni kalau makan semua, kenyang sebulan puasa ni!!  Sapolah punya kojo ni!!  Mentang-mentanglah capati tu lebar panta, takkan nak buat selimut lak kan...


 Siapalah mak bapak budak ni, tak senonoh, ni yang dikata 'bergurau tak kena tempat'....  macam manalah kalau masa tu budak tu tiba-tiba ter'buang'  yang kecil apalagi yang besar ......  time buka dah sampai pulak, capati tu lah sekeping je .... camno tu?   Tak ke pendek akal tu!








23 ulasan:

Pn Kartini berkata...[Reply]

Assalamualaikum my dear IbuIntan:)

thanks sis..buat tersenyum pagi2 jumaat:):):)

Cute!

kaklong berkata...[Reply]

tu namo ea nk begurau tak bertompek....!kehkehkeh!

kakcik berkata...[Reply]

Bergurau tak agak2 dia orang ni!

MulutPayau berkata...[Reply]

Kelakarnya tgk gmbar tu....Biar betul!!!! agak2nya, trgamak ke diaorng nak makan capati tu...

Cik Ina Do do Cheng berkata...[Reply]

cam geli plak tekak ni, bila nengok cam tu rupa. makanan dibuat cam tu plak.

Daddy Ziyyad berkata...[Reply]

wakakakakakkakaa..selimut capati

sal berkata...[Reply]

amboi..budak ni kreatif betul..muat pulak badan dia dlm dulang tu..makin sedaplah cepati tuh..

ROJAK berkata...[Reply]

nasib baik anak orang macam tu kalau bapak orang macam tu barula pendek akal hahaha

sahromnasrudin berkata...[Reply]

assalamualaikum ibu..

tak baik kan buat mcm nie..mcm menghina makanan huhuhhh

NzA berkata...[Reply]

kelakar lak tgk...kenapa xmak or bapaknya je berselimut kt roti tu...

Acik Erna berkata...[Reply]

ibuintan..sakit mato akak nengok e..sian sicomel tu.

sayangsayangibu berkata...[Reply]

aduhai kak
leno di ulit cepati..;p

Yan berkata...[Reply]

haa.haa...kelakarnya.. Child abuse ni kak.

insan_marhaen berkata...[Reply]

Tapi foto ni laku dan diupload oleh ramai orang kerana kreativinya..

azieazah berkata...[Reply]

hahaha lawak cerdik sungguh!

Kakzakie berkata...[Reply]

Kakak pun dapat gambar ini juga ibuintan. Budak tu comel kan...:)

ckLah berkata...[Reply]

Senyum selalu...

luahfikiran berkata...[Reply]

SALAM,
APA HALNYA TU ? JANGAN ADA PULAK YANG HENDAK TIRU !

aku HIV positif berkata...[Reply]

mana nak cari ni ibu?
nak trylah menu ni, he3

Amy Syaquena berkata...[Reply]

Kak kalau amy join same rasanya muat lagi tue sebab amy bukan besar mane pun hehehehe..tapi serius pic ni kelakaw x ingat ada keunikkan tersendiri..kreatif yang mengambilnya tapi tidak kreatif pada yang suruh membuatnya..ada ke makanan di jadikan bahan gurauan..adoi

maiyah berkata...[Reply]

assalam..

hehe.. posing je tu.. tp mmg buatkanku tersnyum

Kak Imun berkata...[Reply]

Alahai...kesiannya, tidur berselimutkan capati. Agak2nya capati tu dah sejuk ya....?

a.z.r.i.n.a.03.07 berkata...[Reply]

geram jadi lucu pulak kak...

hehehe...