Followers

Rabu, 10 Ogos 2011

Teringin.

pic from tukgugel.











13 ulasan:

Acik Erna berkata...[Reply]

Ibuintan..akak pun teringin

ibuintan berkata...[Reply]

kakerna... tu la teringin sangat la, nak beli tak memuaskan hati pula seketul dua je buahnya

Kakzakie berkata...[Reply]

Kak Long kakak business acar buah ibuintan. Tapi dia jual di kedai berdekatan rumah dia saja...

sayangsayangibu berkata...[Reply]

sya ada sebotol lagi, kawan yg bagi
kalau dekat boleh jugak agih pada ibuintan

sahromnasrudin berkata...[Reply]

sy lum tringin lg, ibu heheehehhee

Kak Imun berkata...[Reply]

Salam, ibuintan. Pulak tak teringinnya....fuh....:D

Amy Syaquena berkata...[Reply]

Mujurlah amy x gemar acar tue kalau tak mau kecur juga air liur di sini hehe...

aku HIV positif berkata...[Reply]

kalau kami pergi rumah kakak di batu kikir, biasanya mesti ada menu ni dgn jeruk limau nipis (taktau nama sebenarnya).
sedapp... :)

cik cek berkata...[Reply]

Acar buah...sedap....

S..U..D..@..I..S berkata...[Reply]

emr sedap acar buah2....kecurrr liurr

insan_marhaen berkata...[Reply]

acar buah ibu_suri hampir habis dari seperiuk besarnya..

Sasa Al-Sharif berkata...[Reply]

alamak. kebetulan nampak gambar sempena bulan puasa ni.. jadi teringin jgk. selamat berpuasa ibu :)

NzA berkata...[Reply]

acar buah ek kak????