Followers

Selasa, 25 Januari 2011

Jom-jom sapa nak ikut!

Hahahaha.... aku dapat tujuh belas ribu ringgit!

Jom-jom...minggu depan cuti tahun baru cina... Cuti seminggu direk tu.... Nak buat apa ye, lama cuti tu, takkan nak duduk rumah saja..

Duit dah ada tujuh belas ribu ni.... kalau pergi Bali best juga ni kan.... jom kita pergi sama-sama, siapa yang berminat boleh daftar nama sekarang, tempat terhad tau, siapa cepat dia dapat.. semua ditanggung, cuma bawa bikini  badan saja.


  Rasa-rasa bila dapat duitnya ni, dapat tak sebelum cuti ghayo cina ni....


Hahaha... mati berangan lah nak dapat duit sesenang itu, ada ke siapa-siapa yang sudi beri.

//minta maaf lah ye, merapu sikit petang ni, semasa di sekolah tadi terima sms ini.... hampeh



38 ulasan:

sahromnasrudin berkata...[Reply]

ASSALAMUALAIKUM IBU..

same la kiter..saya siap trime emel la mcm..mengarut semua tue..saya abaikan je...

semalam sy dpt fon plak..nombor pelik2..trus saya tak angkat huhuhuh..no luar negara kot huhuhuhh

ibuintan berkata...[Reply]

mualaikumsalam Shah,

tu lah yang frust tu, mengarut saja.. kalau betul kan best, ibu pun tak pernah layan, abaikan aje...dah macam2 dapat dah, kalau betul memang dah kaya

anie,Nagoya berkata...[Reply]

jeles kita.ingat ibuintan dpt rm17ribu.hahahaha....sapo tak nak.betul ke tu?

hahaha...kalo pasai duit.org yg buta leh jadi celik.

azieazah berkata...[Reply]

hehehee... buat lepas berangan boleh la kan IBU INTAN?

tak pasal-pasal berangin plak. :)

kak Erna berkata...[Reply]

salam ibu intan..bukan 17 ribu..
siap tulis..20 ribu..penipu bosa kan..he he..

Amy Syaquena berkata...[Reply]

as'salammualaikum ibu..

amy selalu terima mesej macam tue.. mengarut je..

sal berkata...[Reply]

wadu..wadu..
ibu intan jadi org kaya baru..

minggu ni betunggu betanggalah kat blog ibu intan..
harap dpt tempiasnya..
dpt makan free gamaknya...

aduhai sal..jgn nak berangan..

Sasa Al-Sharif berkata...[Reply]

ahaha.. belanja dslr pro sebijik :P

Sham berkata...[Reply]

bertuahnya badan kalau betul2 ada macam ini...

kakpah berkata...[Reply]

bangan bona lah oghang tu sesajo nak bagi duit. baik dio bagi duit kek kaum kerabat. cis!!
macam la kito bangang samo macam dio.

Citarasa Rinduan berkata...[Reply]

salam..
ibuintan, nie bawa pi mersing..sure leh tidur di hotel timotel...hahahhahahhaa

ckLah@xiiinam berkata...[Reply]

Laaa....baru nak ajak ibu intan berpoya-poya cuti panjang ni. Hehehe...



Kita tak nak cuti tau. Tapi terpaksa cuti sebab budak dicutikan. hehe

ibuintan berkata...[Reply]

anie,

tu lah, colik kojap yo tadi... kok botul boleh gak pergi Nagoya skali...

ibuintan berkata...[Reply]

azie... tu lah berangan kejap lepas tu berangin pulak.. harap selera ye

ibuintan berkata...[Reply]

kak erna,

kok tujuh belas tu pun takpo... janji betul.. ni memang penipu bosa

ibuintan berkata...[Reply]

amy,

memang selalu, macam2 yg diofernye... entah mana di ambilnya no kita...

ibuintan berkata...[Reply]

aduhai Sal.... sedih ni tau, hajat tak sampai, tak jadilah beli bikini bawak poe Bali tu...

ibuintan berkata...[Reply]

Sasa..

ohhh sedih bangat ni... dslr jangan sebut dulu

ibuintan berkata...[Reply]

Sham,

memang bertuah, mau berjoget lambak sekejap

ibuintan berkata...[Reply]

kakPah,

nasib baik kita tak bangang cam dio kan... kalau kito bangang dah habis duit kito lak dio tolan, dio lak yg kayo...

ibuintan berkata...[Reply]

ayu,


tak boleh bawak lah, kalau boleh jamin seminggu sewa timotel tu... hahaha nasib la

ibuintan berkata...[Reply]

ckLah,

laaaa batal lah aktvt berpoya2 tu... ni yg tak best ni

kita pun taknak juga tau, tapi orang tu yang nak sangat... takde sorang manusia pun yg beraya cina kat skul kita tu!

Cempakamelati berkata...[Reply]

Macam-macam penipuan zaman sekarang ni.

white rose berkata...[Reply]

ASSALAMUALAIKUM IBU...

bole pegi haji tu...
kekekeke...

selalu sngt dpt sms mcm ni...

Kakzakie berkata...[Reply]

Salam ibuintan,

Itu baru 17 ribu. Tak lama akan ada yang bagi lebih dari itu. Boleh honeymoon anak-beranak.

Kalau betul kan bagus ye. Hehehe...

a.z.r.i.n.a.03.07 berkata...[Reply]

nak ikut ! nak ikut !



jangan tinggalkan saya kaakkkkkk....




hehehe...

sayangsayangibu berkata...[Reply]

buang karan je...
geram sesangat kalau sya terima sms macam nih.

IMANSHAH berkata...[Reply]

wah kaya lah..kalau selalu dapat kan best..terus berenti keje

ibuintan berkata...[Reply]

chempaka,

menipu sebab nak senang jadi senang.. ingat kita ni kaya raya dia nak tipu

ibuintan berkata...[Reply]

white rose,


boleh pegi umrah juga

ibuintan berkata...[Reply]

kakzakie,

angan-angan je la, sapa nak beri

ibuintan berkata...[Reply]

reen,

jom poe, kan ku bawa bersama....

ibuintan berkata...[Reply]

sya,


buang karan dan buang angin juga...hampeh

ibuintan berkata...[Reply]

Iman,

syok tu...memang sah pencen awal...

Insan Marhaen berkata...[Reply]

jangan biarkan tipah tertipu lagi..

sissyira berkata...[Reply]

salam

kaya la lepas ni....jangan kan indon..landon pun boleh p...


sapa la yang tak bertanggung jawab tu yea =)

Amy Syaquena berkata...[Reply]

as'salammualaikum ibu..

kunjungan di pagi rabu .. harap ibu sihat2 je ye..

Zaitun berkata...[Reply]

ibuintan dah jadi kaya kak Zai nak minta sponsor belikan jacuzzi nak pasang kat rumah,ni tengah buat renovation right time lah tu hehe...