Followers

Selasa, 8 Januari 2013

Tak sengaja tapi macam sengaja.

.... Saya Yang Menurut Perintah..

Diarahkan..




Target utama..


Malangnya...  pusing-pusing, putar-putar... tiada ruang




Akhirnya dapat satu ruang ....

Betul-betul depan premis ni, tapi kalau nak ke tempat tujuan asal... dah jauh ketinggalan di belakang..

Tak sanggup dah nak berjalan ke tempat kejadian

Lalu ambik keputusan, masuk je la yang di depan ni..... cuci mata!











Minta maaf Tan Sri!


.


11 ulasan:

sal berkata...[Reply]

dpt 2 dalam satu....kdg2 klu nak pergi ke tempat2 spt ini terpaksa merancang waktu.........

harga kain..ok juga..

ummiross berkata...[Reply]

hehe..melencong ye ibuintan.Dah takde parking nak buat macamana, harap Tan Sri maafkan, hik!

azi berkata...[Reply]

mrah-murahnya harga langsir tu...rasa-rasa itulah sebab "melencong" ke situ ye...he..he..
maaf, gurau saja..")

ibuintan berkata...[Reply]

@sal

dapat surat arahan sehari sebelum hari kejadiannya... lepas sekolah baru pergi, tengah sesak waktu tu


memang penuh parking, maklumlah TPM yg datang

kain lelong tu, baru masuk barang pada hari tu, kedai kain dari Nilai 2 yang buat jualan lelong... sebulan je

ibuintan berkata...[Reply]

@ummiross


tu lah, Tan Sri tak marah... kok ada org lain lak yg marah


melencong dengan tak sengaja, kebetulan je tu

ibuintan berkata...[Reply]

@azi

tak beli apa-apa pun Azi... sekadar ambik gamba dan cuci2 mata je..


pekerja sedang sibuk munggah barang time tu, hari pertama operasi ... jualan lelong kain2 dari kedai Nilai 2, kedai kat nilai nak masuk stok baru.. kata pekerja tu

sahromnasrudin berkata...[Reply]

assalamualaikum ibu..

apa khabar? semoga ibu senantiasa dirahmati Allah SWT...

lama tak menjenguk ibu

myfreeminded berkata...[Reply]

Best jugak window shopping ni, hehe,

ibuintan berkata...[Reply]

@sahromnasrudin


Mualaikumsalam Shah.... ibu sihat je, alhamdulillah


moga Shah dan keluarga juga sihat2 di sana... tu la lama sgt cutinya

ibuintan berkata...[Reply]

@myfreeminded


hehehe kalau dpt shoping betul2 lagi best...

Ibuhani berkata...[Reply]

Bahau kt bolah mano ni......smpi bila?