Followers

Khamis, 31 Januari 2013

Santai.

Anak-anak orang Asli .

Pendidikan Moral tahun tiga.


12 ulasan:

sahromnasrudin berkata...[Reply]

mereka perlu didikan agama yang kukuh, bu...

ahmad humairi berkata...[Reply]

Di sekolah saya sebaliknya pulak, bila time pendidikan moral....murid-murid islam pula berkumpul belajar pendidikan Islam.....ada 9 orang sahaja yang beragama islam kat sekolah saya.

ummiross berkata...[Reply]

Belajar dalam kumpulam kecil, tentu lebih seronok kan.

Kakzakie berkata...[Reply]

Cikgu boleh letak handbag lagi atas meja tu mereka tak kisah ye.

Mudah dengar kata tak cikgu?

NzA berkata...[Reply]

ramai ke yg non muslim kak????

ibuintan berkata...[Reply]

@sahromnasrudin
shah... ni sumo anak org Asli, xde agama tu yg masuk klas moral

ibuintan berkata...[Reply]

@ahmad humairi

Cgu sek sjkc ke?

ibuintan berkata...[Reply]

@ummiross

Kump kecil je sbb mereka x ramai, tu yg bawa masuk bljar dlm mkmal komp... leh mrk guna kompter sekali


X ramai memang senang nak kawal

ibuintan berkata...[Reply]

@Kakzakie

Tu la dah post baru prasan hb atas meja tu, mereka semua baik2 dan mdengar kata, boleh dpercayai juga

Ada lapan org je dlm klas ni

ibuintan berkata...[Reply]

@NzA

Yg non muslim AOA ni la, kseluruhan adalah dlm 50 org lbh kurang

Stiap kelas memang ada wakil mereka ni

Totie@Tomy berkata...[Reply]

best tak mengajar kanak2 orang asli...apa biasanya cabaran yang akak selalu dapat???

Daddy Ziyyad berkata...[Reply]

Saya harap anak anak orang asli ni tak ketinggalan dlm menuntut ilmu...dapat ubah nasib keluarga mereka...dan saya berdoa moga moga mereka dianugerahkan hidayahNya