Followers

Jumaat, 30 September 2011

Tenaga makin kurang.


Mood hari ini:     
                        Masih kepenatan walaupun kendurinya telah selesai semalam.











26 ulasan:

kaklong berkata...[Reply]

cuti ko ari ni kak??

Kakzakie berkata...[Reply]

Baru kakak tahu kenapa anak kakak pun sibuk berfutsal semalam kepenatan, ada sambutan hari kanak-kanak juga agaknya. Yang si adik kata ada makan-makan... Alahai ibuintan esok kan Sabtu dah boleh rehat...

atuk berkata...[Reply]

Assalamualaikum Ibuintan

penat tapi ada barakahnya
Insyaallah

Wassalam

Yan berkata...[Reply]

memang meletihkan kan.. tapi seronok.

Pn Kartini berkata...[Reply]

...Assalamualaikum Ibuintan:)

Kena rehat2 kan diri dulu tu..
InsyaAllah..cukup rest nanti ..bertenaga semula:):)

Daddy Ziyyad berkata...[Reply]

takpe...esok lusa rehat lah sepuasnya..:P

ibundo berkata...[Reply]

iyo lah.. umo makin moningkat. dah tak macam dulu hehe..

sal berkata...[Reply]

masih penat...harao2 hujung minggu ni dapat rehat yee dapatlah kita meluruskan pinggang setelah penat bekerja..

Ibuhani berkata...[Reply]

tertulis pra-sekolah n kanak2.....mmg faham sgtlah nape ibuintan penat!!! hehehe.....main kojar2 ko ngan budak2 tu! Slmt beristirehat hujung minggu nanti ye.... :)))))

Kak Imun berkata...[Reply]

Salam, ibuintan. Hehehe... Sama lah kita. Klu pasal budak2 memang takkan habis....:)

sahromnasrudin berkata...[Reply]

assalamualaikum ibu..

bawa2 bersenam sedikit..pasti kan lebih cergas hehehheheee

NzA berkata...[Reply]

weekend bolehlah rehat jap n byk lagi program menanti di hujung thn nie....

ibuintan berkata...[Reply]

kaklong... kojo, mano leh cuti

cuti tinggal duo ari yo lae

ibuintan berkata...[Reply]

kakzakie... tenaga makin kurang, cepat penat dan lama pulak penatnya

ibuintan berkata...[Reply]

atuk... insyaallah, moga ada berkatnya

ibuintan berkata...[Reply]

Yan... memang seronok, tapi letih sangat melayan dan menguruskan kanak2 ni

ibuintan berkata...[Reply]

mualaikumsalam Tinie,


balik je sekolah td sementara yg lain ke masjid, akak terus tido... letih sangat


skarang dah rasa okey semula

ibuintan berkata...[Reply]

Dzz, tak dapat jugak, esok ada hal lain

kena jenjalan jauh... penat jugak tu

ibuintan berkata...[Reply]

kakPah... tu la, tenaga makin kurang, dah jadi warga emas sok tak tau la camno

ibuintan berkata...[Reply]

Sal... harapnya gitulah, dapat berehat

ibuintan berkata...[Reply]

ibuhani... melayan bebudak tu yg tak tahan tu, bukan stakat tekoja2, tejorit2 skali

ibuintan berkata...[Reply]

kak imun... memang la, dah jadi kewajipan


tugas hakiki tu

ibuintan berkata...[Reply]

mualaikumsalam Shah,

bersenam tu, jalan naik bukit setiap petang


laen la letihnya... letih mental dan fizikal

ibuintan berkata...[Reply]

Nza... tu la kan, lagi hujung tahun makin tak putus2 program sekolah

skarang pun dah bermula la tu

IMANSHAH berkata...[Reply]

saya pun ghope bangla, balik kursus hoki

Acik Erna berkata...[Reply]

ibuintan..akak pun dah cepat penat sekarang ni..