Followers

Selasa, 6 September 2011

mood vs masa

Lamanya beraya! 
Taklah!

Minggu ke dua bulan syawal, sedang 'dikurung' di Bilik Sidang PPDKP,  mulai semalam, Isnin sehingga hari Jumaat, penuh sepanjang hari dari pagi hingga petang- berkursus 

Mood berblog sentiasa ada cuma masa belum 'ada'

Jumpa lagi...














21 ulasan:

Princess Nur berkata...[Reply]

Samala kita hehe

luahfikiran berkata...[Reply]

SALAM SYAWAL,
SELAMAT BERTUGAS ! SEMINGGU JE, BUKANNYA LAMA SANGAT

sahromnasrudin berkata...[Reply]

selamat berkurung ya, ibu...hehehee..

selamat berpuasa enam utk ibu sekeluarga jua...

NzA berkata...[Reply]

dh mula brkursus ke kak...hu.hu.hu....TIDAK!!!!

nyanyisunyi berkata...[Reply]

tak pe II..nnati dah selesai kembalilah bersama2 kita

Daddy Ziyyad berkata...[Reply]

Selamat berkursus IbuIntan :)

Acik Erna berkata...[Reply]

selamat hari raya dan selamat berkursus ibuintan

kakcik berkata...[Reply]

Selamat menjalankan tugas semoga kita masih ada masa untuk bersua kembali.

Rozali berkata...[Reply]

Assalamualaikum Ibuintan

selamat berkursus
bawa bekal kuih raya ke..

Wassalam

MulutPayau berkata...[Reply]

Selamat berkursus.....

Zaitun berkata...[Reply]

Selamat berkursus,dah habis nanti jangan lupa cerita ceriti.

ibundo berkata...[Reply]

selaamat hari raya untuk ibuintan sekeluarga.

Citarasa Rinduan berkata...[Reply]

salam lebaran ibu. tak apa.. tahun nie jer....
tahun hadapan harap2 tak ya

hafrawiey ozakawa berkata...[Reply]

wahhh.nice entry..no coment except so nice...follow back yer ibu at http://hafrawiegeek.blogspot.com/

Cik Ina Do do Cheng berkata...[Reply]

selamat hari raya maaf zahir batin. ala ciannya sibuk. cikgu kan sentiasa sibuk. cik ina minta maaf ye jika ada menyinggung perasaan ibu intan selama kita kenal kat alam maya ni.

sal berkata...[Reply]

selamat berkursus..
moga dapat bnyak ilmu baru..
boleh ceta pada kita yeek..

S..U..D..@..I..S berkata...[Reply]

slmt bersua selepas berkursus

Wanita2u berkata...[Reply]

Jom join giveaway dari Wanita2u pula. :)
Hadiah mmg sangat menarik. Berbaloi-baloi join. Hehehe.

http://portalwanita2u.blogspot.com/2011/09/wanita2u-2nd-giveaway.html

azlina berkata...[Reply]

selamat berkrusus ka nah patutle snyap sunyi je...
selamat hari raya ka maaf zahir dan batin

Kakzakie berkata...[Reply]

Simpan dulu mood itu ibuintan, bila dah lepas dari 'kurungan' barulah lepaskan semuanya... akhir tahun macam-macam periksa akan dijalankan - inilah cikgu ibuintan.

Selamat Hari Raya dari kakak...:)

yan berkata...[Reply]

Insyallahhh..