Followers

Selasa, 27 September 2011

Sambungan Part 1 - habis dah.


Selepas berarak, berkumpul dalam balai raya.  Iman 1 sedang membacakan doa.  Muda lagi tu imamnya, bujang lagi.  Ada fb jugak.  Kelazz gitu. Selain imam, nazir masjid juga ada fb.  Fb nazir lebih menumpukan kepada xtvt untuk menguwar-warkan semua  aktiviti yang bakal berlangsung di masjid
Hadiah cabutan bertuah. .. setiap tetamu yang hadir berpeluang memenangi hadiah cabutan bertuah.  Hadiah adalah sumbangan penduduk kampung sendiri.

Goncang YB,.. pilih yang mana pekenan.. Gelak besar imam muda.

Sapa yang kena!!

Antara yang bertuah menerima cenderahati.


Gambar terakhir yang sempat di'tembak' oleh Azim sebelum dia beratur sama untuk mendapatkan makanan terutamanya sate.. sebab dah paksa dia jadi tukang ambik gambar, maka terpaksalah masukkan lebih gambar.  Nanti merajuk, payah pulak nak dapatkan khidmatnya  lagi..






Trima kasih ... ibu sayang adik.

17 ulasan:

kaklong berkata...[Reply]

azim tak dapek ko lucky draw tu??

Ibuhani berkata...[Reply]

hehehe...pandai jugaklah Azim ambik shot2 tu. Sampai nmpklah Imam muda tu golakkn YB buat cabutan bertuah!

ibuintan berkata...[Reply]

kaklong... takdo joki dio, joki ambik gamba dan makan sate yo

ibuintan berkata...[Reply]

imam muda tu gelak besar sebab masa tu YB goncang2 kan tin tu sebelum cabut satu nombo


imam tu pun memang peramah sangat

azlina berkata...[Reply]

meriahnya kak masih kekal adat tradisi lama...

Acik Erna berkata...[Reply]

ibuintan..meriah sambutan rayo kek kampung ibuintan yo..siap ado YB datang lagi..

Acik Erna berkata...[Reply]

ibuintan..meriah sambutan rayo kek kampung ibuintan yo..siap ado YB datang lagi..

sahromnasrudin berkata...[Reply]

wah!!! temanya warna biru erk heheheheheee

Kunang-Kunang berkata...[Reply]

Salam IbuIntan,

Best juga bawak kameramen sekali. Sekurang2nya bila ambik gambar ada gambar kita, yang akak ni tiap kali ambik gambar gambar den takdo.

Daddy Ziyyad berkata...[Reply]

cantik betol sarung rostrum tempat imam tu baca doa ya...ekekekekeke

MulutPayau berkata...[Reply]

wah..meriahnya smbutan raya yer..Semua ada...

kasihibu berkata...[Reply]

hehehe...ok lah tu upahnya azim dapat makan sate ;p

ahmad humairi berkata...[Reply]

Ibuintan x kena ke?....Selamat Menyambut Hari Raya Korban pula....berkorban apa saja...

Zaitun berkata...[Reply]

Azim dapat hadiah tak? dapat makan pun jadilah ya.

Meriah makan sama dengan YB.

Adinda Amy Sensei berkata...[Reply]

assalamualaikum ibuintan...apa khabar??

NzA berkata...[Reply]

meriah..smlm dh last raya..tiba2 rasa sayu bila trfikir smptkah lagi melalui detik2 indah ramadhan n syawal dithn depan....

GB sy yg dh nk pencen pn ada FB...kelas gitu......

Totie@Tomy berkata...[Reply]

meriahnya majlis ni..dah lama tak merasa majlis seperti ni..