Followers

Rabu, 14 September 2011

Cubaan.



Setelah berkhidmat selama 14 tahun di tempat sekarang .... teringin pula berubah di suasana yang baru.









30 ulasan:

Daddy Ziyyad berkata...[Reply]

nak pindah mana tu? :P

kakcik berkata...[Reply]

Cubalah, mana tahu boleh pindah ke tempat yang diidamkan. :)

Cik Ecah berkata...[Reply]

aik....npe kak...

Yan berkata...[Reply]

udara baru, teman baru, cerita pun baru..Good luck.

al-lavendari berkata...[Reply]

cubalah minta tukar kat Sabah Sarawak pula. kat kapit atau pulau mabul ke misalnya.

ibuintan berkata...[Reply]

daddy ZZ... cubaan dalam daerah saje

ibuintan berkata...[Reply]

Betulla kakcik... nak berubah angin, nak mencabar diri semula

ibuintan berkata...[Reply]

Cik Ecah... saje2 je, lama2 sangat nanti ada lak yg menyampah kat kita

ibuintan berkata...[Reply]

Yezzzzzzzze ... betul sangat tu Yan


nak tahun 2012 semua baru

ibuintan berkata...[Reply]

PakNgah... janganlah camtu lak

nangih suami sey sok... jauh tu, belom sanggup camtu sekali

kaklong berkata...[Reply]

alang2 dah mintak tukar tu..cubo poie ulu tomboling....


larikkkk...!

Pn Kartini berkata...[Reply]

assalamualaikum IbuIntan..:)

Sekolah sekarang tini ngajar sekolah ke-3..setlh bertukar tahun 2001..sampailah sekarang..
Rasa sayang tu pastinya ada....
Tu agaknya ..tak apply pe2 pertukaran

sahromnasrudin berkata...[Reply]

ibu mintak la seremban...COLA lebih cikit hehehehehh....

p/s: ini tahun ke 5 saya kat N9 nie...terasa jugak nak mohon tukar huhuhuhhhh

Acik Erna berkata...[Reply]

ibunintan..mintak la seremban pulak..jauh sikit yo.

Zaitun berkata...[Reply]

ibuintan merajuk ke? Elok juga bertukar angin.

NzA berkata...[Reply]

yelah kak, kalu dh lama2 rasa mcm dh xbest....sy ni dh 10 thn gak kt tmpt skrg....

ibuintan berkata...[Reply]

kaklong... tak brani naik bot, boyo banyak

ibuintan berkata...[Reply]

Tinie... akak pun sayang jugak dengan sekolah skarang ni, tapi nak jugak ubah suasana

nak tambah lebih ramai kenalan dan penjaga yg baru

ibuintan berkata...[Reply]

Shah... taknak nempuh jem, poning kpala


entah2 cola tu nak ditarik balik

Shah tukar Pilah lak!

ibuintan berkata...[Reply]

kakerna...

minyak dah mahal, tak cukup bajet dapur nanti...hehehhe

ibuintan berkata...[Reply]

kakzai.. hehehe lom lagi, terasa hati je

ibuintan berkata...[Reply]

Nza... tu lah, dah lama sangat rasanya

nak cuba berbakti di tempat baru pula, akak baru dua sekolah saja stakat ini

kakngah berkata...[Reply]

dulu masa kerja, paling lama 1 tempat 5 tahun.. berhenti pun sebab kontrak dah tamat. tak kuasa nak duk HQ.

sal berkata...[Reply]

sebenarnya saya pun camtuh..
nak beralih angin..
tpi sedih juga bile berpisah ngn kawan2 yee..

mohon jee..hehe

ckLah berkata...[Reply]

Tadi ckLah hadir mesyuarat panitia daerah...semua kena bentang prestasi sekolah masing-masing. Apabila PPD meminta cikgu Convent bentangkan laporan dulu (kerana prestasinya yang terbaik) ckLah rasa sedih sebab ckLah kena bentangkan sekolah baru yang tercorot, sedangkan ckLah mengajar di situ sampai mereka menghadapi ujian percubaan PMR. Tapi, hakikatnya, itulah sekolah ckLah sekarang....bukan yang ditinggalkan itu. :D

....tapi, elok juga berhijrah tu. Kalau tak, ckLah hanya tau sekolah Convent je dari zaman belajar, sampailah dah 20 tahun jadi cikgu! :D

LadyBird berkata...[Reply]

semoga perjalanan seterusnye sejahtera.. x kira di mana berkhidmat :)

ibuintan berkata...[Reply]

kakngah... tak syok ke duk HQ

tu lah, kita perlu juga keserasian supaya dapat bekerja dengan seronok

ibuintan berkata...[Reply]

sal... sama2lah kita beralih angin, memula memanglah sedih kan


lama2 nant oke lah... tak cuba tak tahu kan.. mungkn tempat baru lagi baik

ibuintan berkata...[Reply]

ckLah.. akak dapat bayangkan kesedihan ckLah menghadapi stuasi begitu

takpe.. sama2lah dengan rakan baru di sek itu untuk menaikkan prestasi sek yg tercorot itu

moga cklah dah dapat menyesuaikan diri di tmt baru

ibuintan berkata...[Reply]

LadyBIrd... insyaallah, itulah yg diharapkan