Followers

Isnin, 2 Mei 2011

Sekadar ucapan.

Alhamdulillah.  Azim dah sihat.

Pagi ni baru dapat bersenang hati depan pc. 

Selamat bercuti kepada semua  pekerja yang  bercuti tambahan hari ini.  

Moga gembira bersama keluarga.

Moga cuti hujung minggu kali ini dapat dimanfaatkan bersama keluarga dan insan-insan tersayang.

Rasanya ramai juga yang balik kampung menziarah ibu bapa.  Lawat dan ziarahlah kedua mereka selagi mereka masih ada di dunia ini dan selagi kita masih berpeluang berbuat bakti.


Selamat bercuti.







21 ulasan:

kakcik berkata...[Reply]

InsyaAllah sekejap lagi kakcik pun nak bawa bapa ke Hospital.

Selamat bercuti IbuIntan. :)

Insan Marhaen berkata...[Reply]

hari ni IM rehat je. letih semalam masih berbaki. badan pula rasa sakit-sakit.

ibuintan berkata...[Reply]

selamat bercuti juga kakcik..

selamat berbakti juga kepada abah kakcik, moga urusan kakcik dipermudahkanNya

ibuintan berkata...[Reply]

selamat bercuti dan berehat IM


mesti penat sangat kan

Abd Razak berkata...[Reply]

Assalamualaikum...

Selamat bercuti dan berehat..:)

ckLah berkata...[Reply]

Alhamdulillah, Azim dah sihat.

Cikgu Nurin berkata...[Reply]

Alhamdulillah....dah siahat dia..

Cuti hari pekerja, saya dah merancang nak bercuti, tetiba dapat tugasan...sedih...

nyanyisunyi berkata...[Reply]

Ibuintan
saya tk cuti dua hari ni...jap lg nk pegi keja..

ahmad humairi berkata...[Reply]

Assalamualaikum,

Tak jadi demam ye ibu...alhamdulullah, selamat bercuti. Selamat hari guru....ermmmm, lambat lagi..tapi ape salahnya pra-ucapan...kot-kot umur tak sampai, tak sempatlah plak.

Zaitun berkata...[Reply]

Cuti ni kak Zai rehat kat rumah aje tak pergi mana2.

Selamat bercuti buat ibuintan.

Yunus Badawi berkata...[Reply]

Alhamdulillah Azim dah sihat. Risau ibubapa kalau anak kita tak sihat.

ibuintan pun tak jadi demam ek?

Selamat bercuti.

cikceriacorner berkata...[Reply]

selamat bercuti akak..

alhamdulila azim sihat..

moga akak da family sihat2 selalu..:)

Acik Erna berkata...[Reply]

Alhamdulillah..Azim dah sihat ibu pun turut ceria..boleh mengadap pc

Adinda Amy Sensei berkata...[Reply]

selamat bercuti kak....moga ceria

Pn Kartini berkata...[Reply]

Assalamualaikum:)

Alhamdulillah...syukur..Azim dah sembuh..& pastinya IbuIntan ceria disana;)

Cik Ina minat Do do Cheng berkata...[Reply]

Alah mokcik sedih dah dua-dua dah tak de. selamat bercuti , esok jangan lupa mengajar ye?

anie,Nagoya berkata...[Reply]

selamat bercuti tuk ibuintan.

terima ksih bakti ibuintan n guru2 di mesia n jg pada semua...

Citarasa Rinduan berkata...[Reply]

alhamdullilah..
syukur..

azim di tenami ibu penyayang.. mesti cepat sihat...

tahniah azim... jgn nakal2 yer dik

adol ihsan berkata...[Reply]

Salam..

Alhamdulillah.. sihat sejatera.. :)

S..U..D..@..I..S berkata...[Reply]

apa yg paling berharga ialah kesihatan .....slmt brehat

sahromnasrudin berkata...[Reply]

assalamualaikum ibu..

anakanda menziarahi ibu di tengahri selasa 3 mei ini..

semoga ibu dan keluarga sentiasa sihat dan dirahmati Allah SWT