Followers

Rabu, 18 Mei 2011

Di mana wajah-wajah kesayanganku.

Buka blog sendiri.... kosong, buka pula bloglist juga kosong... singgah ke laman kengkawan juga kosong.... hai.. blogspot buat hal lagi ke!  Tak sudah-sudah lagi ke kemas rumah!.  Janganlah hilangkan wajah-wajah kesayangan hamba.

Walaupun tak sebanyak mana.. tapi mereka tetap wajah-wajah kesayangan hamba. Setakat terakhir pagi tadi ada seramai 271 orang... janganlah itupun dihilangkan juga.  Kejam sungguh kau blogspot.....  Dah la hari Jumaat lepas ada entri dan komen-komen yang hilang, ni wajah-wajah manis kesayangan pula dihilangkan.  Nak buek camno ni!  Harap-harap muncullah semula ..kan.

Ruangan followers kosong.
                             Di bloglist juga sama.

Ke... blogspot main sorok-sorok.  Atau elok pindah rumah saja, rumah sewa pulak.







10 ulasan:

white rose berkata...[Reply]

ibu...
sian ibu ye...

sabar tau, nti ade semula tu...

Cik Ina Do do Cheng berkata...[Reply]

Ibu intan, cik ina punya blog pun tak de follower.dah lah blog baru. lagi ciankan . Baru nak kumpul follower. jom kita bako bako. habis tu nak pindah mana plak?

ckLah berkata...[Reply]

...moga muncul kembali. :D

Abd Razak berkata...[Reply]

Assalamualaikum...

Sabar, blog saya pun hilang juga widget followers tu. Nanti akan ada semulalah tu

Citarasa Rinduan berkata...[Reply]

ibu intan,,
jgn terus menghilang udahlah ya..
risau juga nie

Sasa Al-Sharif berkata...[Reply]

aku pun sama la ibu. kadang2 hilang, kadang2 muncul

Insan Marhaen berkata...[Reply]

So far, IM punya ok. Sabar je la. Esok-esok, ok le tu..

a.z.r.i.n.a.03.07 berkata...[Reply]

Alahai.

Agaknya kena pada siapa yang ada entri pada hari Khamis lepas kot kak...? Saya takde masalah pulak.


Jom tukar ke WP kak ! Nak tukar tapi tak tertukar-tukar... heeee.

kakpah berkata...[Reply]

berlaku jugak pada kakpah. pagi ni bukak baru ada balik...

zul permatang badak berkata...[Reply]

tertanya-tanya juga....mana pi...??
hari ni ada laa....