Followers

Khamis, 6 Disember 2012

Selalu cari pasal.














Pueh ati !!!

Tu la yang buek an selalu blog ni tak ber apdet dan tuan ea pun tak bejenjalan ke blog lain.

Tarikh Bil 21 Okt dan 16 Nov

bil sampai ke tangan penama 4 Dis

Langsung tak pueh ati!!




Amin.




7 ulasan:

Kakzakie berkata...[Reply]

Aduhai kesiannya cikgu. Kalau kakak pun malas nak melayan bila kena macam ini selalu. Betul-betul menagih kesabaran ni cikgu..

al-lavendari berkata...[Reply]

redha jer lah ! hehe

ibuintan berkata...[Reply]

@Kakzakie

malas, boring.. lastnya sakit hati, tu lah yg dihadapi skarang ni terutamanya dimusim hujan ni

ibuintan berkata...[Reply]

@al-lavendari


lama dah redha.. nak buek camno kan, dah duduk ulu

ahmad humairi berkata...[Reply]

Rileks lah dulu....senang-senang nanti bleh sambung.....biar lambat asalkan jangan berhenti!

Daddy Ziyyad berkata...[Reply]

streamyx ni patut sedar, makin lama dia makin banyak saingan..option yg saya nampak sekarang ialah Maxis fibre internet tu...

MulutPayau berkata...[Reply]

saya pun slalu jugak terjadi macam ni..mood utk berblog terus merudum..