Followers

Khamis, 27 Disember 2012

Kerja-kerja akhir tahun.

Assalamualaikum... moga sahabat maya semua berada dalam keadaan sihat dan gembira sentiasa.  Mohon maaf jika tidak terlihat kelibat ibuintan di blog sahabat.  Terima kasih bebanyak juga kepada sahabat yang meninggalkan komen di entri yang lepas. Selain menghadirkan diri ke majlis kenduri yang tak mengira hari akhir-akhir ni, ibuintan juga telah mula sibuk dengan kerja-kerja untuk sesi 2013 nanti.

Hari-hari terakhir menjelang akhir tahun dan tahun baru. Sibuknya bukan main lagi. Setiap hari ke sekolah, minggu terakhir ni dipenuhi dengan mesyuarat. Dah tak ada ruang untuk bersenang lenang lagi depan pc.  Tengah hari semalam sampai saja di rumah tiba-tiba muncul pula adik ipar sekeluarga.  Terus bertungtang pulak di dapur. Makan-makan, burak-burak sampailah ke petang.  Adik ipar balik selepas minum petang.  Kebetulan petang semalam ada buah cempedak yang masak, maka dapatlah mereka sekeluarga makan cempedak goreng.


Malam pula nak beronline, anak-anak dah konker pc.  Laptop masih belum dibaiki lagi.  Nak hantar repair tapi entah bila senangnya. Nampak gayanya petang ni wajib jugak hantar laptop ni ke kedai.  Kerja-kerja pengkeranian juga dah banyak ni.  Macam-macam yang nak ditaip dan disediakan dengan kadar segera. 


Hari ni berada di sekolah lagi.. sambung mesyuarat panitia lagi.  Dari sekolah nanti akan ke bandar, nak ke kedai buku ambil buku-buku latihan dan alat tulis yang telah diorder untuk kedai buku sekolah. Esok pula akan berada di kedai buku sekolah untuk kerja-kerja operasi di kedai buku pula.  Hari Isnin nanti operasi jualan di kedai buku bermula. Hari Isnin juga menerima kemasukan murid baru di tahun satu.  Sibuk berganda tu. Caca marba, macam-macam kerja ada.



5 ulasan:

Daddy Ziyyad berkata...[Reply]

Bila tiba musim nak buka sekolah, mmg para guru sibuk dgn persiapan & meeting kan..Selamat bertugas kembali ya IbuIntan :)

Mohamad berkata...[Reply]

Sibuk pun ada rahmatnya kan Ibuintan, jika kita suka semua akan menjadi senang, sebaliknya akan menjadi beban jika kita tidak merelakannya..

Selamat kembali ke sekolah..

Kakcik Nur berkata...[Reply]

Macam tak cukup 24 jam sehari semalam, ya... :)

MulutPayau berkata...[Reply]

Mnggu2 akhir memang sibuk kan..mcm2 benda nak dibuat..
Selamat bertugas...

NzA berkata...[Reply]

itulah rutin yg akn kita lalui sehingga pencen....huhuhu.....selamat kembali ke sk..