Followers

Rabu, 12 Disember 2012

Ibu berehat hari ni.

          


Terima kasih Intan .... menu yang biasa-biasa tapi amat bermakna buat ibu.  Terima kasih kerana berjaya mengenyangkan semua ahli keluarga. 




10 ulasan:

Nurhayati Mohd berkata...[Reply]

Alhamdulillah..bertuah ibu ada anak yg rajin mcm intan..

Pn Kartini berkata...[Reply]

Aduhaii... mengalahkan auntie tinie nihh..pandai Intan masak..
:)Sejuk hati ibunya yaa..
harap2 bukan arini je.., esok lusa pun,ibuintan leh rehat jugak.heheh.;)

sal berkata...[Reply]

sedapnya..
sejuk hati ibu..

Daddy Ziyyad berkata...[Reply]

Rajin Intan...:)

Lengkong pun dia yg buat ke? hihihi

ibuintan berkata...[Reply]

@Nurhayati Mohd


alhamdulillah... dia memang suka menolong masak sejak kecil

ibuintan berkata...[Reply]

@Pn Kartini

sejak dah habis exam ni, memang rajin dia ke dapur... nak cuba beberapa resepi yg dah banyak dia ambil dr blog2 masakan

ibuintan berkata...[Reply]

@sal

tu lah..mudah-mudahan berpanjangan mood memasaknya tu

ibuintan berkata...[Reply]

@Daddy Ziyyad

haah... lengkong tu dia buat petang semalam, dia suka yg macam tu... akak suruh letak campuran lain dia taknak, nak yang kosong camtu saje

Zaitun berkata...[Reply]

Intan dah boleh ambik alih kerja2 dapur ibu,syukur alhamdulillah.

ummiross berkata...[Reply]

Ikan cencaru tu yang tak tahan tu ibuintan, kecur dibuatnya, hehe..

Selamat berehat ye.