Followers

Sabtu, 9 Julai 2011

Lain ditembak, lain yang kena.



Target  utama yang di depan, yang berkalerful.





Sama jugak dengan yang ini.

emmmm....memang sah, lambat nangkap,  walau dah di ajar beberapa kali

asyik lupa,.. .... lupa...... lupa.....

dah tua ke  atau dah banyak makan makanan bersemut

kan.......... semut juga yang salah!!


37 ulasan:

Zaitun berkata...[Reply]

Gambar kedua tu lebih mengiurkan hehe...

Kesian semut jadi mangsa,bila lupa selalu dipersalahkan.

Acik Erna berkata...[Reply]

ibuintan..dah sampai masa kita lupa2 ni..semut tak salah..he he

kaklong berkata...[Reply]

buek kaklong teringin minum abc..sodap tul nampak ea....

IMANSHAH berkata...[Reply]

baru makan cendol tadi

Citarasa Rinduan berkata...[Reply]

samalah Ibu intan..
ayu pun kerap buat lagu nun!!!

ibuintan berkata...[Reply]

kakzai... memang antara atas dan bawah.. bawah tersangat sedapnya, banyak pula aksesorinya di dalam tu


hahaha...nasib semutlah

ibuintan berkata...[Reply]

kakerna,

osah botul tu, maso lupo2 kito dah sampai

somut yo kono kan..

ibuintan berkata...[Reply]

Long... sokgi poe cari, kompunan sok


sodap tu Long... sojuk yo lalu kek tokak

ibuintan berkata...[Reply]

Iman,

cendol mamak ke?

zulkifli berkata...[Reply]

tak set ke mod macro kot.. sbb tu subject blur.

ibuintan berkata...[Reply]

Ayu... tak paham pun iyo yo tu

kena masuk kelas juga rasanya

ibuintan berkata...[Reply]

Zul,..

memanglah tu, salah set

tak berapa paham lagi!

aku HIV positif berkata...[Reply]

like! he3...

azieazah berkata...[Reply]

Saya eslalu jeles tengok orang boleh ambik gambar sharp dengan teknik macam tu. Ohhh kalu lah saya ada DSLR, saya pun tingin nak tembak macam nih. Lawo!


Sembilan Haribulan Julai: Rupanya Aku yang Terkulai...!

Yunus Badawi berkata...[Reply]

Salam ibuintan.

Janji nampak dua2. Sungguh menggoda. Dahlah saya ni asyik rasa dahaga aje malam ni huhuhu

shahjiehan berkata...[Reply]

nk abc.....!

Yunus Badawi berkata...[Reply]

kat mana tu?

ibuintan berkata...[Reply]

AHP,

betul ke... like yg mana?

ibuintan berkata...[Reply]

Azie,.... kalau dapat tembak dengan betul memang cantik dan puas hati, ni tak berapa betul lagi asyik lari target je....hahhaha

ibuintan berkata...[Reply]

salam YB..

hahaha.. dahaga poe la cari air YB, jangan tolan air liur yo... tocokek kang

ibuintan berkata...[Reply]

YB... gambar atas kat Mersing Kanan, yang bawah di PD

yang bawah tu yg bestnya... kaya ngan aksesori, puas ngunyah

ibuintan berkata...[Reply]

shahjiehan... mai datang Pilah... ibu belanja

NzA berkata...[Reply]

colour xsama xpe, janji rasa sedap!!!!

sayangsayangibu berkata...[Reply]

akak oder 2-2
kalau keluarga sya makan di luar kan
kami oder lain2 pastu rasa sikit sorang
hehehehe..rerebut tu yg sodap tu.

Kaktiny berkata...[Reply]

errrkk... dua-dua ABC... bestnyyyeeerrr...

tu, semut suka tu.. manis.. hahahaha...

Kak Imun berkata...[Reply]

Salam, ibuintan.

ABC yang kabur pun tetap nampak sedap, haha.....

kakngah berkata...[Reply]

kakngah tembak ngn enpon yo kak.. takde kamera separa canggih. apatah lagi kamera canggih hihihi!!

al-lavendari berkata...[Reply]
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
al-lavendari berkata...[Reply]

sebut fasal semut, saya suka lagu 'aku semut merah'

terasa macam cerita diri sendiri.

ibuintan berkata...[Reply]

Nza... rasa yg penting kan tapi rupa penting jugak la... menarik selera

ibuintan berkata...[Reply]

Sya,..anak akak dah besar2 diorang dah tak mahu kongsi2, malu kata mereka

ibuintan berkata...[Reply]

Tiny... dua2 manis, sedap tapi bahaya dimakan selalu

gula itu manis.... mati semut kerana gula, manusia pun.!!

ibuintan berkata...[Reply]

kak Imun... tu la pasal, kalau tak kabur lagi nampak sedap tu

ibuintan berkata...[Reply]

kakngah... telepon ea lak yg canggih, tu gambar ea lae cantik...

telepon akak cokia yo tapi buleh yo ambik gamba

LIPISLADY berkata...[Reply]

Sallam ibuintan,

Saya baru aja makan ke minum ABC Cendol siang tadi kat Raub.

Kalau semut mati beramai-ramai kerana gula, manusia pun ramai yang mati kerana gula.

Kurangkan gula dalam makanan,
lebihkan manis dalam senyuman.

ibuintan berkata...[Reply]

PakNgah... saya pun suka lagu tu

'aku orang kecil, engkau orang besar,
engkau ibarat gajah, aku hanya semut merah'

ibuintan berkata...[Reply]

LL.. setuju sangat tu, gula pembunuh kini

dalam manisnya ada racun berbisa, dah banyak yg mati kerananya

senyuman yg manis semua orang suka..kan