Followers

Isnin, 11 Julai 2011

Lu Pikirlah Sendiri.


Dah fikir?


Dah renong-renong?


Termasuk dalam senarai tak?







37 ulasan:

ibundo berkata...[Reply]

hehehe.. tegolak pepagi ni..

azieazah berkata...[Reply]

Belum pernah saya jumpa ada papan tanda sebegitu. Hebat bahasanya, menikam sungguh!

hehehehe

Kalau boleh, biarlah nak jadi nomot satu tu, tapi rasanya ada ler skit2 macam nomot 2. hehehehe

al-lavendari berkata...[Reply]

bagus ...


tengah fikir ni .. mungkin memerlukan sebulan dua sebelum dapat memberi jawapan yang muktamad.

kaklong berkata...[Reply]

mano dapek tu kak?~hahahah~

ahmad humairi berkata...[Reply]

assalamualaikum,

....daaahhhh,
xmo cakap....

pikir & renong lam ati jer.

nurkass berkata...[Reply]

haha..
tak tersenarai lah kak..
first time tgk signboard camtu..hehe

pena rozie berkata...[Reply]

ish....Diam-diam.

NzA berkata...[Reply]

betul...betul...betul....

nuwairani ismail berkata...[Reply]

yang nyamuk tak tahannya tu..hihih... lucu betol

sahromnasrudin berkata...[Reply]

assalamualaikum ibu.


nnti sy tanye bos sy dulu...biar dia yg bg jawapannya heheheeee

makdara TERdiva berkata...[Reply]

bercakap dgn org tertentu dan perkara2 tertentu jer ..mungkin ada sikit2 tergolong dlm no. 2

tapi takdelah sampai kena buli.. :D

aku HIV positif berkata...[Reply]

dulu2,
mungkin sy kategori no 2 dari atas tu. maklumlah ustaz ustazah kita dulu ajar buat kerja dgn ikhlas. akibat tak pandai nak promosi diri, mendakwa itu ini bila kita buat kerja, org yang pandai kipas juga yg kena puji.
awk terngangolah sorang2.

sekarang, sy malas nak fikir, rezeki tuhan mcm2 cara. redha Allah yg paling penting.

byk tak semestinya cukup,
kurang xsmestinya sikit.

Daddy Ziyyad berkata...[Reply]

patut di tampal di semua opis..:P

Amy Syaquena berkata...[Reply]

salam ibu,

Ngah fikir nie , nampak gayanya kena fikir betul2 nie..

sayangsayangibu berkata...[Reply]

kak
enpakwe sya yg no-2 tu
mungkin sbb tu kena buli kot?

tp sekali dia dah hilang sabar, mahu berbegar kot?

Zaitun berkata...[Reply]

Kak Zai tak tahu nak pilih hehe...

zul permatang badak berkata...[Reply]

Bagus..........kita boleh pilih,tapi yang mana...sesuai....
yg awal tu..kot??

ibuintan berkata...[Reply]

bundo... ngibur an ati je tu





azie... stuju azie nombor satu tu, yg no 2 tu ada juga ke si kaki buli kat pejabat

ibuintan berkata...[Reply]

hahaha.. Pakngah, po lamo bona

ohhh..montang2 dah pencen, skarang pakngah boss dan kuli skali gus kan

ibuintan berkata...[Reply]

kaklong.. ado kawan yg hanta, ontah mano di ambik ea..tak tau la

ibuintan berkata...[Reply]

mualaikumsalam Cikgu... haa malu la tu!

alaa bagi tau la, tak cakap ngan orang lain pun...hahahaha

ibuintan berkata...[Reply]

Kass... wah ada ko kriteria yg laen ea lae, cubo koba kek akak ni ha

akak pun camtu yo... masuk tak masuk yo ni

ibuintan berkata...[Reply]

Pena - rozie... knapa lak, takut boss tau ko!



Nza... betul yang mana ni?

ibuintan berkata...[Reply]

Rani... ngisap darah, tu yang layak jadi nyamuk tu

memang ada banyak nyamuk kat tempat kerja skarang ni, elok sembur ngan Baygon ye... bia kojol terus

ibuintan berkata...[Reply]

mualaikumsalam Sah,

dah tanya boss lom, dia kata yang mana satu?

hahaha ... kalau dia kata yang bawah sekali tu camna??

ibuintan berkata...[Reply]

MDT... wah.. baguslah rakan sekerja MDT kalau camtu, baik2 mereka kan


yg membuli ni biasanya yg kaki ampu je

ibuintan berkata...[Reply]

AHP,

saya setuju sangat, sebab saya juga lebih terarah di no 2 tu dan saya juga alami perkara yg sama begitu

yang buatkan kita tak dihargai kerana kita tak menonjolkan kerja dan diri kita, kita niatkan kerja kerana Allah dan ini menyebabkan ada orang yg mengambil kesempatan.... kaki kipas terutamanya

ibuintan berkata...[Reply]

doc DZZ... setuju sangat, takut boss pulak yg tak setuju

ibuintan berkata...[Reply]

Amy,

welcome back, takpe pikir la puas-puas dulu, lama pun tak pe...hehehehe

ibuintan berkata...[Reply]

Sya,,, ada masa perlu bangkit, jangan biar orang pijak kita akhirnya

tegakkan kebenaran kita

ibuintan berkata...[Reply]

kakzai... pikir lagi kzai, nanti dapat lah tu!

ibuintan berkata...[Reply]

Zul... bagus namun, bercakap biar yang menyenangkan orang yg mendengarnya.. bercakap yg bermanfaat

Hana Faza-same person berkata...[Reply]

salam ibuintan

hehehe..bagus kata2 ni..sungguhpon pedih, memang tepat tu..ehehee

Cik Ina Do do Cheng berkata...[Reply]

bab rajin kerja malas bercakap tu -kena buli. tak sokong.cik ina time keja tak suka bercakap.

Kakzakie berkata...[Reply]

Bila membaca ini terus kakak terfikir betapa ramainya insan-insanyg ada dlm kategori tersebut...

Cantik benar signboard ini...

Admin P@P berkata...[Reply]

Assalamualaikum.
Kreatif sungguh mereka yang 'memerah otak' memikirkan kata terindah untuk renungan dan perubahan sikap.

Selepas ini ramai yang akan jadi 'bagus'.

TQ

azlina berkata...[Reply]

slm kak nah...

ina tak dapat nak fikir yg mana satu pasai x berkerja...
tapi kalau kt rmh sambil bt kerja tak berckp le pasai duk sorang2 kalau berckp naya...he...he...