Followers

Sabtu, 12 Februari 2011

Trip Mersing ke dua.

Hari ini bakal ke Mersing untuk trip kali ke dua.

Tujuan utama,.... semalam Intan telefon memberitahu ada kelengkapan persekolahannya yang masih belum lengkap, jadi Intan mohon izin untuk keluar membeli sendiri keperluannya.  Abahnya kurang setuju, masih baru sangat dia di sana, belum berapa mempercayai melepaskannya begitu cepat. Abahnya kata ,'nanti esok abah dan ibu datang'... horreeeeeeeeeey

Kedua ibunya pastilah amat gembira, dapat melepaskan rindu yang terpendam.  Cewahh..

Mersing kami datang lagi....



30 ulasan:

Kakzakie berkata...[Reply]

Assalamualaikum ibuintan,

Kakak dah kata yg sedih berpisah bukan Intan tapi ibunya. Nak shopping pun bukan Intan tak ada kawan tapi ABah/Ibu yg dah tak tahan rindu...

Mersing akan dikunjungi bukan 2 kali tapi akan berkali-kali.....

Pn Kartini berkata...[Reply]

salam my dear sis..IbuIntan:)

Nampaknya terubatlah rindu yang membara di hati si ibu...:):):)
Pastinya berbunga2 di hati tu..;)

Selamat ke Mersing sis..

kak Erna berkata...[Reply]

ibuintan..bersorak riang nak bertemu intan..melepas rasa rindu..
mersing..menunggu kedatangan ibuintan.

kak long berkata...[Reply]

alaaa...best ea lak..kok dokek na kyo ikut..!

sahromnasrudin berkata...[Reply]

assalamualaikum ibu..

semoga perjalanan ibu ke sana selamat hendaknya ya

white rose berkata...[Reply]

waahhh...
suka laa intan...

semoga perjalanan ibu sekeluarga selamat sampai & selamat pulang...

kakcik berkata...[Reply]

Seronok dapat jumpa anak.... :)

Yunus Badawi berkata...[Reply]

Selamat ke Mersing.

Entah2 Intan mmg nak minta ayah dan ibunya dtg tapi tak sedap sebab baru sangat ke sana. Jadi kira berjaya jugalah dia 'memujuk' ibubapanya datang.

Yunus Badawi berkata...[Reply]

Lepas ni naik hafallah jalan Tg Ipoh - Mersing tu mcm saya dah naik hafal jalan dari rumah ke Serting hehehe

sal berkata...[Reply]

klu jumpa anak2 mesti rasa bahagia ya..

harap dipermudahkan urusan perjlnan pegi dan balik..

Cempakamelati berkata...[Reply]

Seronok lah Intan, mak ayah datang lagi..Seronok lagi ibu Intan..he he.

al-lavendari berkata...[Reply]

sebenarnya ayahnya juga rindu .. tu alasan dia nak pergi melepas rindu !

Tanpa Nama berkata...[Reply]

5m= menjengah, melepas rindu, melawat, membeli barang, memancing..
ok lah tu

dm

ckLah@xiiinam berkata...[Reply]

Jalan baik-baik...




Jangan nangis ya Ibu...hehe

ummu berkata...[Reply]

assalamualaikum kak ibuintan
kasih sayang seorang ibu tak pernah bertepi kan kak?
kisah akak ini mengingatkan pengalaman sya sewaktu berumur 13 tahun,saya mula2 berpisah dgn keluarga, saya di Perlis keluarga jauh nun di selatann.
takpe kak pergi Mersing, cantik dan ada banyak juga keropok lekornya.

ibuintan berkata...[Reply]

kakzakieeeeeeeee..

semuanya benar belaka, maka terlerailah sudah rindu seminggu

ya..mersing bakal dikunjungi berkali-kali lagi dalam masa dua tahun ini

ibuintan berkata...[Reply]

Tinie my dear..

semestinya rindu sudah terlerai, sayu juga melihat senyum tawarnya bila kami nak balik semula petang semalam

ibuintan berkata...[Reply]

kak erna,

memang hepi sungguh, akan ke Mersing lagi dan lagi

ibuintan berkata...[Reply]

kak long,

jom poe mersing... best kat sana

ibuintan berkata...[Reply]

mualaikumsalam shah,

alhamdulillah semuanya selamat, lancar perjalanan pergi dan balik

ibuintan berkata...[Reply]

WR,

semua suka... teramat-amat suka, nampak sangat dia terlalu rindu..homesick terutamanya

ibuintan berkata...[Reply]

kakcik,

betul tu, tak dapat diucapkan dengan kata2 rasanya

ibuintan berkata...[Reply]

YB,

rasanya kot... rupanya dia belum boleh outing sendiri, cuma outing dengan keluarga saja boleh

memang suka sangat bila kami datang, beli macam2 lagi

ibuintan berkata...[Reply]

YB,

rasanya dah hafal... malah perjalanan pun rasa makin cepat sikit berbanding trip yang pertama dulu

ibuintan berkata...[Reply]

sal,

alhamdulillah perjalanan dipermudahkan.. memang bahagia sangat sebab ini perpisahan yang pertama buatnya kalau sebelum ni setakat semalam dua saja

ibuintan berkata...[Reply]

Chempaka,


hahahha...dua2 seronok teramat seronok

ibuintan berkata...[Reply]

Pak Ngah,

memang betul tu.. dia juga rindu tapi berlagak tak rasa apa2..eksen je

ibuintan berkata...[Reply]

Tanpa nama,

4m saja... memancing belum lagi

ibuintan berkata...[Reply]

ckLah,

tak tahan lah nangis juga... huhuhu

ibuintan berkata...[Reply]

ummu,

memang suka Mersing... tempatnya cantik dan baru juga jumpa tempat jual keropok2 dan hasil laut lain

rasanya berbaloi ke sana walaupun jauh sikit