Followers

Jumaat, 24 September 2010

Majlis sambutan Hari Raya

Wajah-wajah ceria di Majlis Sambutan Hari Raya peringkat sekolah
yang berlangsung pagi tadi.

Dimulai dengan Bacaan Yassin.



Aksi guru yang ceria.


16 ulasan:

Yunus Badawi berkata...[Reply]

Guru2 nampaknya yg lebih ceria dari murid2 hehehe

diana berkata...[Reply]

mase saye sekolah rendah dulu
macam ni la..
bebaris nak ambik mee kari...
hehe..
tapi dulu pinggan kami kena bawak sendiri..
sekolah kampung je dulu..

luahfikiran berkata...[Reply]

SALAM,
MURID2 KENA BAWA KUIH-MUIH KE ? KALAU SEKOLAH NAK SEDIAKAN, KOS YANG TERLIBAT MESTI TINGGI. MURID BUKANNYA SEDIKIT !

kak Erna berkata...[Reply]

ibuintan..memang seronok anak2 murid dapat berbaju raya ke sekolah..setahun sekali je..

kak long berkata...[Reply]

teringat masa sekolah rendah dulu...
sambutan hari raya meriah...tapi kena pakai pakaian sekolah..huhuhu

ibuintan berkata...[Reply]

Yb, guru-guru mesti lebih ceria selalunya bab-bab majlis makan ni

ibuintan berkata...[Reply]

diana,
menu nya nasi impit dan kuah kacang, skarang makan guna pinggan kertas je, dah pakai buang

ibuintan berkata...[Reply]

murid bawa kuih raya saja, tp takde paksaan... menu berat pihak sekolah yang tanggung

ibuintan berkata...[Reply]

kak erna, bila sume da pakai baju raya dah tak kenal mana anak murid sendiri...memasing bergaya sakan..

ibuintan berkata...[Reply]

kak long, bila pakai baju raya sesuailah dengan majlisnya...budak2 seronok

Insan Marhaen berkata...[Reply]

IM sunyi je... raya dah habis...

ibuintan berkata...[Reply]

Im, bulan raya ada lagi, pujuk2lah ibu-suri bawa jalan beraya ke rumah sedara atau rakannya terrapat

Werdah berkata...[Reply]

Salam Kenal juga ibuintan.

Selamat hari raya.. minggu lepas cucu bawa biskut raya opahnya ke TASKA.. nak buat jamuan hari raya.

a.z.r.i.n.a.03.07 berkata...[Reply]

Wah...meriah sungguh.. teringat pulak zaman sekolah rendah dulu.


Esok Along kena bawak bekalan utk jamuan aidilfitri di sekolah Kafa.. Petang tadi baru diberitahu.. alahai..

tengah dok fikir nak buat apa. Biskut raya dah tinggal saki-baki jer ni..

ibuintan berkata...[Reply]

salam kak werdah,
trima kasih sudi datang, nasib baik biskut raya opahnya ada lagi kan..

ibuintan berkata...[Reply]

reen,
untuk seronok sesama kengkawan mereka saja, bawa apa pun tak kisah...mereka seronok makan beramai-ramai