Followers

Rabu, 22 September 2010

Hilang akal ke?

                                          (image dari Tok google)
Pagi tadi selepas waktu rehat, dua orang murid lelaki  tahun empat bergaduh di dalam kelas.  Pergaduhan berlaku dalam waktu yang singkat semasa pertukaran guru. Bergaduh atas alasan remeh. Sempat bertumbuk dan menyebabkan telinga salah seorang antara mereka berdarah sedikit.

Guru disiplin dan penolong kanan hem dipanggil. Kedua-dua murid diberi teguran dan nasihat. Yang tidak disangka-sangka, salah seorang murid sempat mengugut untuk membunuh diri.  Kononnya hendak terjun dari tingkat dua blok bangunan sekolah.

Senang sangat ke nak bunuh diri sendiri?

6 ulasan:

kak Erna berkata...[Reply]

ibuintan..macamana lah boleh kesitu kan.pandai mengugut berkaitan nyawa pulak tu..

sahromnasrudin berkata...[Reply]

salam ibu..cube bg student tue seekor kucing..sanggup tak dia campak kucing tue ke bawah??..klu sanggup, ada tendency dia nak bunuh diri..klu tak, dia main2 je la tue huhuhuhu....

Insan Marhaen berkata...[Reply]

IM: cuma geleng kepala kenangkan betapa tenatnya masalah displin sekarang...

ibuintan berkata...[Reply]

kak erna,
tu lah bebudak sekarang, anggap nyawa pun macam barang mainan...

ibuintan berkata...[Reply]

shahrom,
ibu takkan beri kucing kalau dia campak betul-betul...camna, ibu lak yang sesal tak sudah nanti

ibuintan berkata...[Reply]

IM,
itu baru murid tahun empat, bayangkan pelajar menengah pula...memang dah tenat, dah boleh masuk icu