Followers

Rabu, 6 Februari 2013

Apo kono eh jang!

Tak dapat ditolong, tak dapat dibantu
beradulah kau, Jang
moga ketemu mimpi yang indah.


14 ulasan:

al-lavendari berkata...[Reply]

sebab tak ado apo yang tak kono, tu sebab boleh tidur macam tu !

Daddy Ziyyad berkata...[Reply]

nak dikojut pun, tak sampai hati...kan? hahaha

Acik Erna berkata...[Reply]

osah ngantuk e ujang tu cik gu

kasihibu berkata...[Reply]

Alahai kesian dio

Kakzakie berkata...[Reply]

Hihi... macam-macam ragam anak-anak murid cikgu ye. Mujurlah cikgu yg faham:)

ibuintan berkata...[Reply]

@al-lavendari


memang tak kono apo2.... takde problem

ibuintan berkata...[Reply]

@Daddy Ziyyad


Doc... dah kojut, tapi tak jalan... meleleh2 klua air liur ea

ibuintan berkata...[Reply]

@Acik Erna

mengantuk tu la masalah Ujang ni... setiap hari tak miss lolap, sekolah pagi lolap, sekolah petang pun lolap

ibuintan berkata...[Reply]

@kasihibu


kesian yg membahayakan jugak ni... takut terbiar jadinya

ibuintan berkata...[Reply]

@Kakzakie


kes si Ujang sorang ni, cikgu2nya masih belum paham... cadang nak jumpa Doc DZZ la lepas ni

ummiross berkata...[Reply]

hehe..lena betul jang!,tak dapek cikgu nak nolong, ye ibuintan..

NzA berkata...[Reply]

aduyai lenanya beradu...bila tgk wajahnya xsmpai hati nk kejutkan....beradulah janggggg......

zulaikha megat berkata...[Reply]

anak anak saya pun pernah tido dlam kelas Agama waktu petang..nasib ustazah memahami..sebb baru darjah 1 masa tu..

Ibuhani berkata...[Reply]

lotih sgt3 tu....... :))))