Followers

Khamis, 12 Ogos 2010

Kesian aku

                                         (dari Tok Google)
'
Alamak baru pukul dua suku, lama lagi tu.......
                                 Lama lagi tuan aku nak buka puasa tu........
Tak kan aku pun kena puasa jugak tu......
                                                                    Kesian la kat aku

12 ulasan:

kak wan berkata...[Reply]

Comel pun puasa juga ke?
Nyau - nyau kakwan tak puasa .
Pagi - pagi dah minta makan dan stok ikan rebusnya sentiasa ada.

kakcik berkata...[Reply]

Hehehe.. kesiannnnn diaaaa.. :)

ibuintan berkata...[Reply]

tu lah kak wan,
biasanya kalau bulan puasa selalu juga comel terlupa diberi makan..

ibuintan berkata...[Reply]

kakcik,
hehehehe...memang kesiannnnnn

kak Erna berkata...[Reply]

ibuintan...kesiannya..terlentok depan pintu nak tunggu buka puasa..

Zaitun berkata...[Reply]

Jangan curi makan nanti tak dapat makan.

S..U..D..@..I..S berkata...[Reply]

aloloo....comey cutenya....puasa juga tu..

nosembilanbelas berkata...[Reply]

aduh tetiba teringat gak kat kucing yang mak bela..mesti diorg tak posa punya...

ibuintan berkata...[Reply]

kak erna,
dia pun dipuasakan juga, nasi dah habis masa sahur

ibuintan berkata...[Reply]

kak zai,
tak dapat curi makanan dah habis

ibuintan berkata...[Reply]

sud@is,
comel terpaksa puasa

ibuintan berkata...[Reply]

ane..
akak pun suka sgt kucing...
rasanye tak puasa kot