Followers

Sabtu, 2 Mac 2013

Apo nak dikato.

Isnin hingga Jumaat masih  tak cukup.  Sambung lagi hari Sabtu.  Entah berapa Sabtu lagi la ni. 



8 ulasan:

NzA berkata...[Reply]

kerja kita tiada batasan masa....

Daddy Ziyyad berkata...[Reply]

kalau boleh Ahad pun nak buat kerja kan...ekekekeke

Acik Erna berkata...[Reply]

Sabo je la kan cik gu

ibuintan berkata...[Reply]

@NzA

betul Nza tp bila sampai hari Sabtu tu terasa sangat hilang tenaga rasanya


ibuintan berkata...[Reply]

@Acik Erna


dalam sabo tu kekadang ilang gak sabonya kak... lotih

al- lavendari berkata...[Reply]

testing ..

al- lavendari berkata...[Reply]

mana pulak perginya komen saya sebelum ini ..

dah tak ingat pulak apa saya komen dengan panjang lebarnya tadi.

apa-apa pun terima kasih kerana linkkan blog saya di sini.

* mengelintin raso eh bilo dikato famos tu .. hehe

Ibu Lala berkata...[Reply]

sabor je lah...nak wat cam mana dah namanye keje kan..