Followers

Selasa, 5 Mac 2013

Tugas baru.


15 ulasan:

kasihibu berkata...[Reply]

Program baru untuk semua sekolah ke?

Daddy Ziyyad berkata...[Reply]

wah..ada kelab doktor muda...ekekeke

zulaikha megat berkata...[Reply]

macam macam sekolah skrg ni kan..dulu anak lelaki saya pun join kelab doktor muda jgk..

azi berkata...[Reply]

selamat berkursus Cikgu..:)

p/s Untung pelajar la ni ada kelab Doktor muda.. ....:)

ummiross berkata...[Reply]

Kena kursus ye ibuintan, semoga enjoy.
Kelab Doktor Muda, waa ibuintan bakal jadi guru pembimbing ke?

ibuintan berkata...[Reply]

@Daddy Ziyyad

Yo doc.... belaja jd dokto ha... doc mudo yg dah tuo

ibuintan berkata...[Reply]

@kasihibu


Sek kaen dah beberapa th dah, sek akk je baru mula th ni

ibuintan berkata...[Reply]

@zulaikha megat


Tp syg sek men belum mula lagi... th depan baru nak mula.... sayang jugak x diterus ke sek men

ibuintan berkata...[Reply]

@azi

Berkursus je minggu ni Azie..n smlm diPpd

ibuintan berkata...[Reply]

@ummiross

Ye ummi..... kursus ni smpai khamis, belajar nak melatih murid lak ni, jd guru pembimbing dr muda

MulutPayau berkata...[Reply]

selamat berkursus ibu Intan...
Kalau di sekolah saya, guru pmbimbing dr muda mmng sibuk.....

MyFreeMinded berkata...[Reply]

Kira kelab untuk anak2 sekolah rendah lah ye. Emm, tak de pulak anak yang sulong cite, atau ni kelab baru belum dijalankan disekolah. Bagus ni untuk anak2.

Temuk berkata...[Reply]

Assalam. Semoga memperolehi kepuasan dan manfaat daripada kursus itu. InsyaAllah.

NzA berkata...[Reply]

slamat brkursus...jap lagi dh ada org ganti doc kt sk....hehehe....

Ibu Lala berkata...[Reply]

Boleh jadi doktor dah nih..