Followers

Selasa, 19 Mac 2013

Wasiat... dua juta pound tu!



Ni betul ke bohong ni!

Ibuintan buka emel pagi semalam lalu terjumpa emel yang dihantar oleh seseorang ni.  Pengirimnya seorang perempuan dari Malaysia... katanya!.  Isinya macam berwasiat je.  Ibuintan dah balas emel tu tapi tiada pula respon balik daripadanya.  Banyak tu 2 juta sterling paun, sapo lah yang kayo berair bona tu kan.  Entah apa tujuan sipengirim emel pun tak tahulah.  Bohong takpe tapi jangan nak menipu. "Den takdo duo juta paun doh, dua hinggit ado lah ha..... Macam-macam ada.



14 ulasan:

Tanpa Nama berkata...[Reply]

jgn dibalas email ni. nanti diphishing dan crawler virus masuk ke kompute

sahromnasrudin berkata...[Reply]

assalamualaikum...

orang kaya segera nnti jadinya hihihhh

Acik Erna berkata...[Reply]

assalamibuintan..acik banyak dapat yang macam tu..dari luar negaro pun ado..macam2 caro orang nak menipu sekarang ni

Acik Erna berkata...[Reply]

assalamibuintan..acik banyak dapat yang macam tu..dari luar negaro pun ado..macam2 caro orang nak menipu sekarang ni

atuk berkata...[Reply]

Assalamualaikum Ibuintan

sah sah pembohongan tu....

BUNDA a.k.a KN berkata...[Reply]

assalam, bunda pun pernah..ignore ajer..mane de orang senang2 nak bagi kita duit banyak2 tu..

Zaitun berkata...[Reply]

Macam2 cara untuk menipu.

Ayah kepada jiran kak Zai baru aje jual tanah harganya 5juta...owh kaya anak beranak....

Ibuhani berkata...[Reply]

Mak aiii....baik hati nak bg duit byk tu! Beruntung badan kalau betul tu ibuintan.....hehehe.....jgn lupo blanjo!

rinduan citarasa berkata...[Reply]

ibu intan...
nie semua bohongggg (sila tiru betul ker bohong) heheee

ps: ayu br ada ksempatan bw stlh lama menyepi. thanks singgah blog ayu

Zulfadly berkata...[Reply]

saya pon dapat email mcm ni, nak claim lah, kaya cepat, hahah

❤Kamsiah❤ berkata...[Reply]

jgn la percaya walau sebesar kuman sekalipun hehe..auta semua tu

ahmad humairi berkata...[Reply]

Kalau saya yang derma pun tentu korang x percaya kannn????

sal berkata...[Reply]

Ibunintan..dh tak main ribu riban..main juta pulak...haha...

sal berkata...[Reply]

Bnyknya..juta2 lemon...