Followers

Ahad, 6 Mei 2012

Merombong ke Putrajaya.

Hari kejadian ... Khamis, 3hb Mei.2012.


                      Sarapan pagi di STAR of Paroi.


Di Taman Warisan Pertanian... terpegun melihat pemprosesan getah bermula daripada susu getah  hingga menjadi getah keping kering,  masing-masing tidak pernah melihat proses ini walaupun ada ibu bapa mereka bekerja sebagai seorang penoreh getah.  Yang mereka tahu hanya getah skerap atau getah lantun saja.


Dari Taman Warisan kami memenuhi jemputan Dato' Hasan Malik ahli Parlimen K Pilah merangkap Timbalan Menteri di KKLW... makan tengah hari bersama Dato',  terima kasih Dato'


‎"seperti tupai hendak makan, mengambil buah dihujung dahan dan makan di pangkal dahan," antara ucapan balas wakil ahli rombongan.




makan dapat, gudis beg pun dapat...... terima kasih atas layanan Dato dan PA Dato yang juga bekas murid sekolah yang datang merombong ni



ke sini sebelum ke sanun pula....  mana lagi kalau bukan tempat orang soping tu, Alamanda tu la.... ala beli eskrim je pun. Badan dah penat jadi dah takde mood nak buat apa-apa.  Nasib baik LEKAS menjadikan kami lekas sampai rumah semula.  Menjelang 6 petang kami selamat sampai di kampung halaman semula.


                     Yang penting anak-anak ni semua 'ENJOY' dan mereka juga terbaek... tiada masalah dan tidak menimbulkan masalah


 Hujung tahun kita merombong ke utara pulak no!



10 ulasan:

cikgu Naman berkata...[Reply]

ehhh..mcm ada nampak masa que nak bayar kt alamanda

sal berkata...[Reply]

assalamualaikum ibunitan..
kalau bawa anak2 berjalan..mereka memang enjoy..dapat hadiah beg kertas lagilah seronok..

ibundo berkata...[Reply]

Salam bu. Lamo tak njongok ko sini. Osah seronok e bebudak tu merombong. Ilmu dapek aiskrim pun dapek haha

ibuintan berkata...[Reply]

cikgu Naman... hahahah pelanduk 2 serupa tu

ibuintan berkata...[Reply]

Mualaikumsalam Sal... memang seronok sangat mereka, nasib baik semuanya baik2

ibuintan berkata...[Reply]

KakPah... gitulah, sy pun sesekali jugak dapek njongok blog kakPah, kekangan masa la skarang ni

atuk berkata...[Reply]

Assalamualaikum Ibuintan

nak ikut rombongan cikgu laaaaa...

sahromnasrudin berkata...[Reply]

assalamualaikum ibu..

untung orang pilah..ada timbalan menteri yg sgt prihatin kan, ibu

ibuintan berkata...[Reply]

MUalaikumsalam Atuk.. boleh saja, jom ujung tahun bawak budak ke utara lak

ibuintan berkata...[Reply]

Mualaikumsalam Shah... untungla, numpang joki