Followers

Selasa, 8 Mei 2012

Cenderahati.



Yang penting keikhlasan hati.



26 ulasan:

al-lavendari berkata...[Reply]

saya suka cenderahati macam ni daripada cenderahati yg dibeli kat Nilai 3 .. boleh di makan.

LYAfrina berkata...[Reply]

banyaknyer...
nangka pon??

ahmad humairi berkata...[Reply]

Assalamualaikum,

Buah cempedakke buah nangka? Untuk sape ek?

misteri la pulak...

kaklong berkata...[Reply]

sumo tu untuk akak ko?]

kaklong berkata...[Reply]

sumo tu untuk akak ko?]

sekamar rindu berkata...[Reply]

salam...
betul tu ibu..dlm apa juga tindakan kita..biarlah ada keikhlasan..:)

sahromnasrudin berkata...[Reply]

goreng pun sodap tue, ibu...

Tanpa Nama berkata...[Reply]

nangka madu ke nangka muda?

Acik Erna berkata...[Reply]

ibuintan.nampak nangka tu tak tahan dah kalau terbau lagi..tak boleh tahan..begitulah peminat nangka ni

sal berkata...[Reply]

kreatif sungguh..
nangka tu balutannya menawan hati..
bertuahlah sapa dapat!!!

atuk berkata...[Reply]

Assalamualaikum Ibu Intan

sukanya saya nangka.....

ummiross berkata...[Reply]

Wow!, bestnyaa kalau dapat cenderahati macam ni,nyum,nyum!!

azlina berkata...[Reply]

assalamualaikum kak...

lama tak singgah sini...wah...tetarik dengan 2 biji nangka tu mesti sedap ni..kira mkn x hbs ni..alhamdulilah

LIPISLADY berkata...[Reply]

Sallam Ibuintan,

Cenderahati macam ni lagi bagus, dapat makan , tak membazir...

Ibuhani berkata...[Reply]

As Salam. 1st time k.ani tgk cenderahati buah2an cm ni n dibungkus cntk gitu.....hehehe....nmpk klakar tp menarik! X ponah plak terfikir nk wt cam ni!

kasihibu berkata...[Reply]

meriah cerderahati tu, sya pun suka

Zaitun berkata...[Reply]

Banyaknya...buah durian belanda tu mahal kalau dibeli.

Mak Wardah berkata...[Reply]

Cantik, ringkas, sihat & kaedah pemasaran yang baik...

Pn Kartini berkata...[Reply]

cantik buah nangka..memang sesuai sgt2 buat cendehati ikhlas;)

Alin Marlini berkata...[Reply]

satu idea yang bagus :)

MulutPayau berkata...[Reply]

cenderahati yg menarik....

NzA berkata...[Reply]

bestnya dpt cenderahati camtu...unik sungguh.....

ckLah @xiiinam berkata...[Reply]

kalau macam tu, ckLah pun nak!

ibuintan berkata...[Reply]

terima kasih kepada semua sahabat yang sudi meninggalkan komen

..itu ialah cenderahati yg disediakan pihak polis semasa program Kembara polis khas untuk Ketua Polis Negara.. semuanya buah-buahan tempatan, nangka madu, durian belanda, ubi kayu, dll

.. memang semerbak wangi buah nangka itu

Kakzakie berkata...[Reply]

Siapalah yg dapat nangka itu cikgu. Besar sangat... Kalau dapat sebiji mesti boleh agih kat jiran-jiran semua.

kasihibu berkata...[Reply]

selamat hari guru ibu intan, semoga menjadi warga pendidik yang cemerlang dan berjaya.