Followers

Isnin, 3 Oktober 2011

Luar dalam koyak rabak!

                            
                  Pandangan belakang.

                   Pandangan sisi.

                  

                           Pandangan dalam.

Entahlah! Nak kata emak ayahnya miskin, tak pulak.  Lengkap kemudahan asas .

Adakah tidak prihatin, tak ambil peduli dan  tidak kisah  dengan keselesaan anak-anak.






//bukan menyibuk sekadar berkongsi.



16 ulasan:

sahromnasrudin berkata...[Reply]

assalamualaikum ibu...

mungkin anaknya nak tunjukkan zuhudnya ibubapa dia huhuhuhh..

ibu, budak nie dpt ke duit KWAPM????

kaklong berkata...[Reply]

melampau na dah tu kak,bkn la nak koba kaklong ni kayo na..tapi takan la kan la setukin mo kasut tu kedokut na nak boli...!!

Kakzakie berkata...[Reply]

Teruk sangat dah tu ibuintan. Hairan tuan empunya jenis tak kisah betul... mak-ayah pulak macam mana ye?

Amy Syaquena berkata...[Reply]

ini mak ayah x ambik kesah ke atau anak saja nak tunjuk daifnya..kalau ia pun x kan la samapai macam tue.. melampau sangat ha...

Acik Erna berkata...[Reply]

ibuintan..semalam anak pulak tunjuk..mak tengok beg..katanya..alahai.dah roboh rupanya..tapi bilo ajak poi kodai dio tak mau..cari beg lamo dulu..tahun dopan nak yang baru..kata dia..ayo e la hai..

azieazah berkata...[Reply]

Kalu saiz macam tu bleh dapat sepasang dgn rega semurah RM15 juga. Kalu mampu, nak yg mahai pun boleh.

Stoking, RM5 bleh dapat 3 pasang di pasar malam!

ahmad humairi berkata...[Reply]

Dah ujung tahun niii.....leh gak beli yang baru....sambung pakai untuk taun depan...

Yan berkata...[Reply]

perihatin atau tidaknya mak bapak.

NzA berkata...[Reply]

kalau org miskin kita brsimpati tgk keadaan camtu ttp kalu jenis mak bapak mampu mmg buat kita sakit hati@makan hati lak.....
kesian si anak......

Along Maklong berkata...[Reply]

mak ayah sebuk sangat..
anak2 pulak tak beritahu mak ayah kut..
teringat cucu maklong nanti.. jgnlah sampai macam ni.. huhu

sal berkata...[Reply]

emak ayahnya sebuk sangat kot..

sampai takde masa ..tunggu waktu yang sesuai..

Kak Imun berkata...[Reply]

Salam, ibuintan. Kesiannya anak2 tu. Mungkin mak bapa terlalu sibuk sampai tak perasan kasut anak2 dah rabak macam tu. Tapi klu dah rabak sana sini, takkan tak perasan kan...hhmmmm......

ibuintan berkata...[Reply]

Terima kasih kepada semua yang sudi memberi komen


ibu kepada anak ini ialah seorang suri rumahtangga, ayahnya bekerja sendiri


bila ditanya "kenapa mak tak belikan kasut baru" jawab anak ini ialah,' mak kata dah nak cuti sekolah, masuk darjah dua baru beli'

LIPISLADY berkata...[Reply]

Sallam Ibuintan,

Itu yang buat anak2 tak bersemangat nak belajar tu, keperluan asas dia diabaikan. Kesian betul anak tu..
Siapalah mak ayah dia yee??

Ibuhani berkata...[Reply]

kesian.....kalau cam ni gi sekolah, mcm mana nak ada semangat belajar ye?????

Cik Ina Do Do Cheng berkata...[Reply]

kurang pantau, atau buat tak nampak. mencik betulah ngan makpak yang dulu kan benda lain dari keutamaan anak-anak nak sekolah.