Followers

Sabtu, 15 Oktober 2011

........ aduhaiii..janganlah sampai camni!!

      
Kalaulah camni...

Ada ke yang akan jadi macamni?















22 ulasan:

Acik Erna berkata...[Reply]

Ibuintan..kita tunggu aje la..he he

kaklong berkata...[Reply]

ghsao2 ea yang tak sompek tunggu pencen pun ado...heheheh!

aku HIV positif berkata...[Reply]

HAHAHA...
tergelak besar tengok kartun ni, t kasih!

n@m@n berkata...[Reply]

haha..nak jugak kena ada penyeri ye..takleh bayangkan cikgu umur 60 naik turun tangga

ibuintan berkata...[Reply]

tunggu apa kak... uishh rasa tak sanggup lak saya kak, tenaga dah kurang sangat dah rasanya masa tu

ibuintan berkata...[Reply]

kaklong... ghamai, pdam awal

ibuintan berkata...[Reply]

AHP.... suka AHP gelak besar, biar reles tensen

ibuintan berkata...[Reply]

cikgu naman... ramai yg naik tangga pakai selipar je masa tu, sakit lutut pakai kasut tumit tinggi

NzA berkata...[Reply]

kalau org sebut isu ni sy trpaksa mendiamkan diri n trsenyum sndirian cz org kuat yg brjuang n membuat cdgan adalah sang suami sy sndiri...team dia (ahli majlis trtinggi kebangsaan cuepecs) membuat kajian hingga ke luar negara n brtahun2 brjuang naik turun brbincang dgn PM/TPM di putra jaya utk dptkan semua ni..

semasa cadangan prtama dibuat tu thn 2009 yg mana sy pn brada brsama dibilik seminar semasa kami di sabah......sebenarnya saya pn xsetuju dgn semua ni ttp lain org lain pndapat....sy prnah mengusik suami "kalau abg dh lupa jln pulang ke rumah sila call Y ye" (konon2 kes nyanyok la tu)..hi.hi.hi........

Cik Ina Do Do Cheng berkata...[Reply]

cam mana tu ibu , nak tunggu sampai 60an tak?rentikanlah , rasa sekarang ni kita nak cabut ye dak?

sal berkata...[Reply]

60 tahun ..
kena makan jamu, kuat sikit..

Zefa NorAsmara berkata...[Reply]

Hehe.. kelakar kartun tu. Sy tak pernah bercadang nak kerja sampai tua.. rasa2 mcm nak pencen awal je.. tpkan, manusia hanya merancang. Allah yang menentukan..

ibuintan berkata...[Reply]

Nza... terima kasih pada suami yg telah berusaha keras memperjuangkan hak pekerja selama ini dan tahniah kerana apa yg dperjuangkan itu telah diterima kerajaan


ada yg sesuai dan ada juga yg tidak sesuai untuk bersara sehingga usia 60, namun kalau ada yg berminat elok juga, sekurang2nya bermotivasi dan berusaha untuk terus menjaga dan mengekalkan kesihatan diri

ibuintan berkata...[Reply]

cik Ina... tu la, suatu cabaran tu

ibuintan berkata...[Reply]

Zefa.... betul tu, kita hanya merancang.. akak pun belum terfikir lagi nak sambung ke tak


kena kaji dulu baik dan buruknya kan

ibuintan berkata...[Reply]

Sal... takde side efek ke


takut kuat lain lak, hehehehe

azieazah berkata...[Reply]

Nanti kerja menimbun tak leh siap, kena OT pula memalam. Masjid pun tak sempat nak singgah...

Bila keja berterabur, bos lak marah sebab umur camtu kalu kena tegur mudah pulak sentap!

Ibuhani berkata...[Reply]

hahaha....berjln pun dah gigil2 dah n bertongkat bagai. Takut ado yg nyanyuk......mano pulak den lotak comin mato den td. Ado sapo2 nmpk?.....x boleh nak bayangkn tu!!!!

Totie@Tomy berkata...[Reply]

kelakar ar..hehe btol jugak kalau [pencen di lanjutkan sampai umur 60thn..macam tu ler situasinya..biasa pada umur sebegini masa untuk menambahkan ilmu agama..dan solat di masjid..

S..U..D..@..I..S berkata...[Reply]

hehe lawak rapat

ckLah berkata...[Reply]

ckLah minta bersara awal dah..

Kakzakie berkata...[Reply]

Kalau dah tak larat macam manalah nak kerja ye:)