Followers

Isnin, 25 November 2013

Program Lima hari, hari terakhir bersama Pak Polisi - Bahagian Akhir.

Catatan Hari Kelima - 1 November 2013.

Program lima hari di hari terakhir ini dimulai dengan aktiviti wajib setiap pagi Jumaat iaitu bacaan Yassin di surau sekolah untuk semua murid yang beragama Islam beserta guru-guru sementara murid Anak Asli pula berada di dalam Pusat Sumber Sekolah membaca buku cerita. Majlis bacaan Yassin ini berlangsung sepanjang tahun di setiap pagi Jumaat.  Alhamdulillah.



Sarjan Mejar Mohd Satar dari Balai Polis Tanjung Ipoh sedang memberi ceramah dengan tajuk Jenayah Pelajar-pelajar Sekolah.  Macam-macam info dan peringatan yang diberikan beliau kepada anak-anak kecil ini agar menjauhi perkara yang boleh menjerumuskan mereka kearah jenayah yang boleh diambil tindakan undang-undang.  Ceramah beliau diselangselikan dengan soalan kuiz kepada semua murid.

Majlis penutup dan penyampaian hadiah yang dirancang pada hari Isnin minggu berikutnya terpaksa ditunda kepada Hari Kanak-kanak kerana sekolah bercuti ganti pada hari Isnin 4hb sementara 5hb pula ialah cuti Awal Muharam.

... Ibuintan bersyukur dan sangat berterima kasih kepada semua pihak yang telah bekerjasama dan membantu menjayakan Program lima hari ini.  Terima kasih yang tidak terhingga kepada semua rakan guru juga barisan pentadbir yang sangat-sangat memberi sokongan, bantuan dan kerjasama. "sepakat membawa berkat"



3 ulasan:

atuk berkata...[Reply]

Assalamualaikum Ibuintan

Alhamdulillah
awal2 lagi mereka dah didedahkan aktiviti Polis

ummiross berkata...[Reply]

Mesti anak2 kecil ni suka aktiviti dengan Pak polis ni kan, khusyuk nampak tu..

Unknown berkata...[Reply]

senang sekali kalau liat anak anak bermanin,,, Jelly Gamat Gold G Obat Kanker Lambung Tradisional