Followers

Selasa, 12 November 2013

Gangguan si manja nakal.


Meow2 ini juga antara penyumbang gangguan yang sering membantutkan usaha untuk berblog sekarang ini. Ditambah pula bebanan kerja akhir tahun yang banyak secara atas talian dengan capaian internet yang tenggelam timbul maka usaha untuk melayari blog semakin berkurangan.  



Si meow tiga beradik ini memang amat manja dengan ibuintan.  Mengekor saja ke mana ibuintan pergi.  Kalau solat pun beratur juga tepi sejadah.   Yang paling manja si ekor panjang yang terjuntai tu.


Pantang mengadap pc semua naik atas meja, lepas penat bermain terkejar2 satu rumah naik tidur atas meja juga.  Si emak pun sama.  Yang tidur di atas printer itu ialah emak meow tiga beradik ini.


Kalau ngadap laptop, atas laptop pulak landingnya.  Tapi masing-masing tak ada pulak yang berani mengadap abahintah, relak je abahintan sensorang mengadap laptopnya.  Tak ada gangguan langsung. 

Namun disebalik gangguan mereka, simeow ini   jugaklah si pengubat stress bila mengadap sistem online yang berpusing-pusing ligat dan sentiasa error memanjang tu. Hilang tensyen bila ada muka comel ni.  Ngadap sistem online arahan pihak atasan tu lama-lama boleh jamed kepala otak jadinya.  Nak masukkan markah sorang budak pun makan masa berjam malah kekadang langsung tak boleh masuk. Berhari-hari kerja sentiasa tertunggak.

.... Mohon maaf kepada semua rakan,  kesempatan singgah sekejap di laman kalian tidak mengizinkan ibuintan untuk meninggalkan jejak.  In shaa Allah, tidak sabar menunggu cuti panjang untuk bersenang lenang mengadap blog kembali.

1 ulasan:

Joanna Yunus berkata...[Reply]

comelnya... dirumah mama pulakkan kalau sumaiyyah kesana kesini mengikut le terutama ashiteru tu... kalau ada mama semua hilang sebab takut dengan mama hehehehe