Followers

Khamis, 18 April 2013

Alahai anak omak!

Bila kelopak mata bagai digam, buatlah apa pun tiada apa yang dapat menghalang.


10 ulasan:

TiranaAduka berkata...[Reply]

salam....
penat sangat ke tu ...malam tadi buat pe je...... Ngantuk sampai terlena di kerusi tu.....erm...ank omak anak omak.....!!!!!

lawatan TiranaAduka

From TiranaAduka.....: TiranaAduka Melukis Potret Monalisa

Lelaki Ini berkata...[Reply]

alolololo!
siannya ")

Acik Erna berkata...[Reply]

lena nya dia..

Kakzakie berkata...[Reply]

Kakak rasa dah macam-macam ragam anak murid yg cikgu dah jumpa. Ini budak lagi, bila tengok pun tak sampai hati nak kejut ye cikgu...

Zaitun berkata...[Reply]

Alahai...lenanya dia.

MulutPayau berkata...[Reply]

Hehehe...lena betul dia tidur....
Macam2 ragam budak2 ni kan...

MyFreeMinded berkata...[Reply]

alah comelnya dia tidur Ibuintan... hehehe

NzA berkata...[Reply]

alolo comel je tidur...lena pulak tu.....

ummiross berkata...[Reply]

Aduyai lenanya dia....walau tidur berbantalkan lengan. Macam2 gelagat anak2 murid ni kan ibuintan.

Ibu Lala berkata...[Reply]

alor..ngantuk sungguh tu...