Followers

Isnin, 16 Julai 2012

Abang Milo datang lagi.





Maka semua gembira bila nampak van milo.  Dapat secawan pun jadilah...... kata sorang budak Asli ;abang milo tu kedekut.....









19 ulasan:

azi berkata...[Reply]

Salam Ibuintan...
Masa sekolah dulu-dulu, memang Van milo ni setiasa ditunggu sebab milo dia memang sedapppp..tak sama dengan kita bancuh sendiri...tapi tulah...he..he...dapat secawan kecik aje...:)

NzA berkata...[Reply]

bukan budak je yg suka minum milo ni ttp cikgu2 pn tumpang jugak..milonya sedapkan kak....

Daddy Ziyyad berkata...[Reply]

sekarang Milo dah keluarkan milo sejuk dalam peket kan...rasanya boleh la, lebih kurang macam milo van ni..ekekeke

Yunus Badawi berkata...[Reply]

Masih ada lagi van milo ni datang ke sekolah ya? Kat sini dah tak nampak bayang. Dulu masa saya sekolah rendah adalah van milo ni dtg ke sekolah.

yN crEATioNs berkata...[Reply]

nak milo gak...best tu..

Alin Marlini berkata...[Reply]

teringat zaman sekolah2 dulu...sanggup beratur 2 kali semata2 nak air milo lagik..

Acik Erna berkata...[Reply]

salam ibuintan..betul la..abang milo kedekut..kalau dah datang bagi la lebih kan..he he

Pn Kartini berkata...[Reply]

Salam ibuintan..:)
Lama tak terjahh ke sini..:)
Memang knk2 sukaaaa sgt dgn van milo ni..sbb dpt air milo free!!:)

ibuintan berkata...[Reply]

Azi.... memang sedap, bila ditanya kata abang Milo tu ...bancuh serbuk Milo + susu pekat + susu cair ... akak tengok dia guna susu cair carnation je

ibuintan berkata...[Reply]

Nza... memang sama beratur cikgu ngan murid, sedapnya lain kan

ibuintan berkata...[Reply]

Doc DZ... seakan sama rasanya tp Milo van ni ada spesialnya tersendiri....... freee mungkin

ibuintan berkata...[Reply]

YB... masih ada, tahun ni je dah dua kali tak dijemput pun tiba2 dah sampai saja

ibuintan berkata...[Reply]

YN... dah habis la tak sempat bawak balik

ibuintan berkata...[Reply]

Hahaha... Alin buleh ke buat gitu.. tp memang ada yg buat gitu, malah akak suruh budak2 beratur dua kali tp ada gak yg tak endak.. cukup secawan je

ibuintan berkata...[Reply]

Acik... memang ikutkan memang kedekut, dah la secawan kecik pulak tu... kok cam kita ni sekali gogot je tu

ibuintan berkata...[Reply]

Tinie..... semua suka...mak2 budak ni pun suka tambah minum time panas terik..sejuk dingin je lalu kat tekak ni

bila free tu lagi la sedap

kaklong berkata...[Reply]

kak,milo kek van ni lain macam ghaso ea,sodap dari milo yg kito bancuh tu kan...hahahha!

ibuintan berkata...[Reply]

Yo la long... xtau la, ado rasio gak eh

kasihibu berkata...[Reply]

seronoknya
teringgat masa sekolah rendah dulu ;p

selamat berpuasa buat ibuintan dan keluarga semoga di berkati di rahmati olehNya Yang Esa amin...